חברת LG חשפה היום את מכשיר הפרימיום החדש שלה – ה-Optimus G. מכשיר ה-Optimus G המתאפיין בביצועים מעולים, מתאים למשתמשי הקצה, מעוצב באלגנטיות ובעל ממשק משתמש ידידותי. המכשיר צפוי להגיע לישראל בתחילת 2013.

טכנולוגיה:

על מנת להגיע לתוצאה האיכותית ביותר, LG שילבה בין מחלקות התעשייה והטכנולוגיה בחברה. בהתבסס על שיתוף פעולה עם Qualcomm, ה-Optimus G הינו מכשיר הדור הרביעי הראשון עם מעבד מרובע ליבות מסוג Snapdragon S4 Pro. גם מחלקות אחרות ב-LG לקחו חלק בפיתוח LG Chem, LG Display ו-LG Innotek שפיתחו סוללה עמידה.

הדור הבא – מרובע ליבות ודור רביעי:

מכשיר ה-Optimus G יתאפיין בחוויה קולית מעולה, גלישת אינטרנט, משחקים, ממשק משתמש ואפליקציות בעלות גרפיקה גבוהה. עיצוב המעבד מרובע הליבות עם 1.5GHz מצוייד בטכנולוגית aSMP לשמירה על חיי הסוללה, וב-Aderno 320 GPU לביצועים מהירים יותר ולרזולוציית מסך גבוהה יותר.

מסך ובטרייה

בעזרת הסיוע של חטיבת המסכים LG Display, מכשיר ה-Optimus G מגיע עם מסך 4.7 אינץ' מסוג WXGA True HD IPS+ וב-320ppi בדחיסות פיקסלים של 1280 על 768 ופאנל RGB IPS ביחס 15:9. טכנולוגיית ה-G2 Touch Hybrid Dispaly למסכי מגע מבטיחה תצוגה חדה וברורה ללא השתקפויות, גם בשימוש בחוץ. תודות לטכנולוגיה זו המסך הפך גם דק יותר ב-30 אחוזים, והמסך עצמו חזק הרבה יותר ועמיד בפני נזקים.

חטיבת LG Chem פיתחה בטריית 2,100mAh המספקת יותר אנרגיה וחיים סוללה ארוכים, והיא בעלת עוד 800 מחזורי טעינה ויכולת גבוהה ב-80 אחוזים. בדרך כלל לסמארטפונים יש כ-500 מחזורי טעינה מלאים.

המצלמה של המכשיר מגיעה עם 13 מגה פיקסל, כמו גם פיצ'רים חדשים: זום בזמן צילום וידאו ו-Quick Memo המאפשר למשתמש לצלם, לכתוב הערות על התמונה ולשתף אותן במהירות. ניתן גם לצלם באמצעות פקודה קולית, ובנוסף, המצלמה מצלמת ושומרת מספר תמונות לפני הצילום עצמו כדי להבטיח שהמשתמש "לא יאבד את הרגע".

המכשיר מגיע בעובי 8.45 מ"מ ועם זכוכית פרימיום מקדימה ומאחורה המשווים מראה נקי ומודרני. במכשיר אין רווחים כלשהם הודות להשתלה החכמה של הבטרייה. לסיום, מסגרת בגודל 3 מ"מ נותנת סיומת קלאסית וסטייליסטית.

"אנו משוכנעים שלמשתמשים מובטחת חוויה מעולה עם המכשיר", אמר ד"ר סיאוק פארק, נשיא חטיבת המובייל של LG. "ה-Optimus G אינו רק מכשיר בעל ביצועים גבוהים, אלא כזה שפותח על בשיתוף פעולה של כמה מהחטיבות הטובות ביותר בעולם בתחומן. כל זאת כדי שהמכשיר לא יהפוך למכשיר Me-too".