האקר ישראלי נאשם בפריצה למערכת "נט המשפט" של בתי המשפט ובהעברת חומרי חקירה מסווגים לגורמים לא ידועים.

לטענת המשטרה משה (הלמו) הלוי, הצליח לחדור למערכת בתי המשפט ולחשוף מסמכים מחקירות סמויות במשך ארבע השנים האחרונות. הלוי, מצידו, טען שכלל לא פרץ למערכת אלא גלש באופן חוקי ובשל בעיית אבטחה נחשף לחומר הרגיש.

משה למפרט, מפתח אתרים בערוץ 7, מספר בראיון לערוץ 7, על הקלות הבלתי נסבלת שמאפשרת להגיע למידע רגיש ברשת, "אני מכיר את האיש, וזה נראה שהוא פשוט מצא חולשה באתר של בתי המשפט. זה כל כך פשוט, נכנסים לתיק פלילי מסוים, ואז משנים בשורת הכתובת את המספר של התיק למספר אחר, וכך מגיעים בקלות לתיק האחר. זה פשוט חור אופייני באבטחה ופאשלה שלהם".

למפרט מתקשה להאמין שהמשטרה תצליח להוכיח שהלמו, עבר עבירה פלילית, "הוא לא השתמש בסיסמא של מישהו אחר כדי להיכנס למערכת, הוא נכנס בצורה חוקית, אבל שיחק בכמה פרמטרים, זה מקסימום ניצול חולשה".

לדבריו, גם האתר של ערוץ 7 חווה כמה פעמים ניסיונות פריצה של האקרים ממדינות ערב אך ללא הצלחה, "בתקופת המשט הטורקי ניסו לפרוץ אלינו, אך הניסיונות נכשלו". 

במערכת בתי המשפט דחו את הטענות שמדובר במחדל אבטחה. "אתר בתי המשפט הינו אתר המוגן באמצעים מתקדמים מפני חדירה בלתי מורשית אליו, והוא מלווה דרך קבע על-ידי חברת אבטחת מידע הבודקת כי הוא אינו ניתן לחדירה", נמסר ממערכת בתי המשפט. "חרף כל אמצעי ההגנה נעשתה כניסה בלתי מורשית לאתר בתי המשפט".