גם אחדות.
גם אחדות.צילום: אמיתי סלומון

ברוח אוירת האחדות יוצא איש ההסברה והמועמד לרשימת "הבית היהודי – מפד"ל" ג'רמי גימפל בקמפיין ציבורי חדש.

עד הימים האחרונים, התרכז ג'רמי גימפל  במפקד רחב בקרב ציבור העולים דוברי האנגלית, בסיומו נמנו למעלה מ-3,000 מתפקדים חדשים שצירף למפלגה.

בקמפיין החדש מדגיש מטה הבחירות של גימפל את האחדות בין המפלגות, בין כלל המועמדים ב"בית היהודי" ו.. את האחדות של שלושת המועמדים ליו"ר בתמיכה במועמדותו של ג'רמי גימפל לכנסת, בדברים חמים שאמרו על גרמי גימפל ומועמדותו לרשימה לכנסת הבאה.

כך, למשל, מובא בקמפיין ציטוט של השר דניאל הרשקוביץ בתקשורת, "אני רואה בהצטרפותו בשורה מצוינת. יש לו גישה צעירה ומרעננת... הוא מאד מבריק, מאד חכם וסגנונו המשלב תורה וציונות הופך אותו לפופולארי כל כך...אני מאד מקווה לראות אותו בתפקיד בכיר במפלגת הבית היהודי".

חבר כנסת זבולון אורלב הוסיף דברים חמים, "ג׳רמי גימפל הוא מנהיג ראוי שייצג בכנסת בכבוד את הציונות הדתית. אעשה כל שביכולתי לבחירתו על מנת שנהיה המפלגה הראשונה שיש לה חבר כנסת המייצג את הציבור הגדול והחשוב של העולים האנגלו-סקסים בארץ". 

נפתלי בנט אמר אף הוא על גימפל, "אדם עם פוטנציאל מאד גבוה שעושה עבודה נפלאה לעם ישראל בתחום ההסברה, תחום שבו אנחנו בדרך כלל חלשים. הוא עושה את זה במקצועיות ועם כל הלב, ואני מאחל לו הצלחה רבה". המודעה עם דברי התמיכה של שלושת המועמדים לתפקיד היו"ר תתפרסם החל מהשבוע הבא. 

"לציונות הדתית יש בשורה לעם ישראל ולעולם כולו", אמר השבוע ג'רמי גימפל, "אני מאמין בכך בכל לבי, ומסיבה זו הקדשתי את חיי להעברת המסר הייחודי של תורת ארץ ישראל ברחבי העולם - באמצעות הטלויזיה, האינטרנט, ובמגרשים פוליטיים בינלאומיים.  רק תנועה ציונית דתית חזקה ומאוחדת תוכל להוביל מהלכים חברתיים, חינוכיים והתיישבותיים".

הוא ציין כי "בכנסת הנוכחית, יש 17 כיפות סרוגות במפלגות שונות. תוסיפו לזה עוד כמה כיפות שחורות וכיפות שקופות שמזדהות עם תנועתנו. קחו דקה וחשבו איך מדינת ישראל היתה נראית עם מפלגה אחת ציונית דתית אידיאולוגית ומאוחדת. רק באחדות ננצח".