בן ארי
בן אריפלאש 90

לתמיכה מפתיעה זוכה העיתון 'מעריב' דווקא מצידה הימני של המפה הפוליטית. ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי(האיחוד הלאומי) מעלה בשעות האחרונות בפייסבוק שלו, דברים תחת הכותרת "אסור שמעריב ייסגר".

בראשית דבריו מבהיר בן ארי כי הוא מודע לכך שדבריו לא יהיו בהכרח מקובלים על אנשי הימין ומן הסתם יעוררו פולמוס, אך "אני נגד סגירת מעריב", הוא כותב.

את עמדתו מנמק בן ארי: "נכון, גם במעריב לא חסרים עיתונאים שמאלנים אגרסיביים שמשתלבים במפת העיתונות הכללית בארץ שהיא בעיקרה שופר של אדון מסויים (בין אם לאדון קוראים יאיר לפיד, או ביבי נתניהו) ומורכבת ברובה מאנשים צבועים שרוממות חופש הביטוי בגרונם אך בפועל הם אנשים חשוכים, סותמי פיות שלעולם לא יעלו אותי לשידור (קרן נוייבך לדוגמה), ואולם בתוך ים התקשורת המגוייסת הזאת, מעריב יוצא דופן. מדובר בעיתון מקצועי שמרבית אנשיו באו לעשות תקשורת הוגנת ויש שם מגוון דעות רחב. כמו כן, לא תמצאו בעיתון הזה קו אנטי ציוני ולא קמפיינים פוליטיים מתוזמנים ומכוונים. לכן לטעמי אסור שמעריב ייסגר וגם אנחנו בימין צריכים לעמוד על זכותו של העיתון הזה להתקיים...".

עוד מוסיף בן ארי וכותב: "ויש גם עוד סיבה. מדובר בפת לחם של אלפיים עובדים שרובם משתכרים משכורות ממוצעות. נכון צריך לקצץ בבעלי משכורות העתק, אך לשלוח אלפיים עובדים הביתה אפילו מבלי לדאוג לזכויות אלמנטאריות שלהם זה דבר שרק ממשלה אטומת לב יכולה לעשות. הממשלה חייבת להתערב, צריך לשמור על מקום העבודה של אלפי בתי אב וגם על שמורת טבע עיתונאית הוגנת וראויה".