צרצור
צרצורפלאש 90

חבר הכנסת, איברהים צרצור, ראש סיעת רע"מ תע"ל, גינה היום (ראשון) בחריפות את פנייתו של הנשיא ברק אובמה לעולם האסלאמי לאחר המתקפה על השגרירויות האמריקניות וביקשו לשמור על חייהם של האזרחים האמריקנים.

"בעת בה המועמדים לנשיאות האמריקנית מתחרים זה בזה בניסיון לחסות בחיקה של הציונות העולמית ובמכירת ארה"ב ועקרונותיה במכרז פומבי עבור המרבה במחיר מבין מממני קמפיין הבחירות שרובם כמובן יהודים, אנו רואים כיצד הנשיא אובמה נחוש לשפוך דלק על האש בהצהרות המתעלמות לחלוטין מהזעם של המוסלמים בעולם בגלל העלבת נביאם", ציין צרצור.

צרצור ציין עוד כי בקשת אובמה מהמוסלמים להגן על האזרחים האמריקנים, עניין שהמוסלמים מחויבים בו חוקית ומוסרית, מבלי לדבר ב"פשע" שביצעה אותה "כנופיה חצופה" נגד "נביא האנושות מוחמד" היא בגדר חציית כל גבולות הטעם הטוב, שנועדה להשיג יעדים הקשורים למערכת הבחירות ו"לרצות קבוצות השונאות את האסלאם ונביא האסלאם".

חה"כ צרצור אמר, כי הוא מצפה מנשיא ארה"ב להעמיד לדין את אלה האחראים לסרט נגד מוחמד, ובכללם "היהודי סאם באסיל", מאה היהודים שמימנו את הסרט וקופטים אמריקנים ממוצא מצרי שסייעו להפקתו.

נוסף על כך, אמר חה"כ צרצור, כי על אובמה להורות לחברי הקונגרס הדמוקרטיים להגיש הצעת חוק שתאסור על פגיעה בדתות ובנביאים לפני שהוא מבקש מהמוסלמים להגן על האזרחים האמריקנים, או לפחות שהדבר יתבצע בו זמנית.