חשד לפיגוע דריסה, ערוץ 7
חשד לפיגוע דריסה, ערוץ 7ערוץ 7

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד דורס רכז הביטחון של הישוב שערי תקוה שבשומרון, והוא יואשם ברצח. שלושה נאשמים נוספים יואשמו בסיוע לדורס.

על פי כתב האישום, הנאשם, ארקאן בדיר, תושב כפר קאסם בן 25 דרס את פרחי בכוונה תחילה, ומיד לאחר מכן ברח מהמקום על מנת להימלט מעונש.

"נאשם 1 (ארקן בדיר - ש.פ) אשר הבחין בליאור עומד במרכז הכביש, סבר כי הינו איש משטרה או איש ביטחון, האיץ את מהירות המזדה לכיוון ליאור, עד כי הגיע למהירות של כ- 73 קמ"ש לפחות, זאת מתוך אדישות לפגיעה בו ו/או בחייו", נאמר בכתב האישום.

עוד נקבע, כי "סמוך להגעתו למקום בו עמד ליאור, הסיט נאשם 1 את המזדה לעברו. מיד לאחר מכן, פגע נאשם 1 עם חזית המזדה בליאור בעוצמה רבה והעיפו למרחק של כ-64.5 מטרים. כתוצאה מהפגיעה, נהרג ליאור במקום או בסמוך לאחר מכן".

כתב האישום מסכם, כי ארקן בדיר "גרם במזיד למותו של ליאור תוך ביצוע עבירה אחרת –  נסיון להסיע את השב"חים במזדה, ועל מנת להבטיח לעצמו ו/או לשב"חים במזדה בריחה ו/או הימלטות מעונש; נהג רכב, גרם לתאונה בה נהרג אדם ולא עצר ולא הזעיק עזרה; שיבש מהלכי חקירה ומשפט על דרך של דיווח כוזב באמצעות נאשם 2, כי רכב המזדה נגנב, והסיע שב"חים תמורת תשלום".