רומני בביקורו בישראל
רומני בביקורו בישראלפלאש 90

סקר חדש שהתפרסם היום, שלושה ימים לאחר העימות הראשון בין המועמדים לנשיאות, מראה על יתרון בסקרים למיט רומני על פני יריבו אובאמה.



רומני זוכה על פי הסקר ל-275 אלקטורים, סכום שייתן לו את הניצחון בבחירות. אובמה לעומתו זוכה לתמיכתם של 47% מהאמריקנים, מה שיזכה אותו ב-263 אלקטורים בלבד.

בווירג'יניה זוכה רומני ל-48% אחוזי תמיכה, בעוד אובמה מסתפק ב-47% בלבד. בפלורידה, הנחשבת אף היא למדינת מפתח חשובה במיוחד, רומני מוביל על אובמה ב-2%. באוהיו עומד הפער לטובת אובמה על אחוז אחד בלבד.

יותר מ-58 מיליון אמריקנים צפו בעימות הראשון שנערך השבוע בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, כמעט 6 מיליון יותר ממספר הצופים בַּעימות לפני ארבע שנים בין ברק אובמה ליריבו הרפובליקני ג'ון מק'יין.

הנשיא ברק אובמה ניסה לתרץ את כישלונו בעימות ושעות אחר כך תקף את יריבו הרפובליקני. בעצרת בחירות בדנוור אמר אובמה כי רומני האמיתי דיבר בשנה האחרונה על קיצוץ של 5 טריליון דולר במיסים לעשירים אך בעימות אמר כי אינו יודע דבר על כך. רומני האמיתי אמר כי אין צורך בעוד מורים בבתי הספר ואילו אמש אמר כי אף פעם אין די מורים. "אם אתה רוצה להיות נשיא אתה חייב לומר לעם את האמת", הדגיש אובמה.