בפייסבוק פועלים באופן תמידי בניסיון לאתר מקורות הכנסה חדשים. מצד אחד היא רשמה ציון דרך חדש כשקו מיליארד המשתמשים נחצה לראשונה. מצד שני, מצבה בבורסה לא מזהיר והיא חייבת להראות שהיא חברה שמייצרת כסף.

לאחר שהתחילה לבחון את האפשרות לקידום סטטוסים תמורת כסף, בוחנת החברה הוספת שני כפתורים חדשים ל-'אהבתי' (Like) שמיועדים לשימוש בדפים מסחריים: 'רוצה' (Want) ו-'אספתי' (Collect). כפתורים אלו, כשהם יופיעו באתר מסחרי שכבר נמצא בשימוש, מאפשרים למשתמשים ליצור רשימות של פריטים שמעניינים אותם לרכישה ושל פריטים שכבר רכשו. הכפתורים ימוקמו ישירות על תמונות של מוצרים.

כפתורים אלו יוצרים, מעבר לרשימה שמוצגת בקו הזמן של המשתמש, גם הודעה בדף החדשות. הודעות אלו כמובן גורמות להגדלת התפוצה הויראלית של המוצרים, פריטים ושל המוצג של החברות שישתמשו בשירות הזה שיוצע. השירות, אם יוטמע, יימכר לחברות שירצו בכך, וכך ייווצר עבור פייסבוק עוד מקור הכנסה.

יש לציין שיצירת רשימות אישיות של פריטים שנרכשו ופריטים בהם מתעניינים מקובלת מאוד מזה זמן רב באתרי קניות מסחריים. אתרים אלו משתמשים ברשימות כדי לקדם פרסומות פנימיות של מוצרים שמותאמים לרשימות הללו.