ממותגת. תל אביב
ממותגת. תל אביבפלאש 90

 

השבוע הושק בבית ציוני אמריקה בתל אביב הקמפיין של תנועת "ציונים שוברים שתיקה", בעד חיילי צה"ל. במהלך הקמפיין יוצגו תמונות ענק של חיילים שבמהלך פעילות מבצעית סייעו לערבים.

יו"ר ארגון "ציונים שוברים שתיקה", ד"ר יהודה דוד, הרופא בעל עיטור הצל"ש במלחמת לבנון השנייה, ומי שניצח במשפט הבינלאומי נגד ג'מאל ומוחמד אדורה, מתמודד כעת לרשימת הבית היהודי. בראיון לערוץ 7 הוא אומר שזו התשובה שלהם לארגוני השמאל, "שוברים שתיקה" הציגו בברלין תערוכה נבזית ושקרית בגנותם של חיילי צה"ל שכביכול מבצעים פשעים בשטחים, הם השוו את החיילים שלנו, לנאצים. הבנתי שחייבים להעמיד מולם את האמת, והיא שלנו יש את הצבא הכי מוסרי בעולם".

לדבריו הקמפיין יציג תמונות מרגשות של חיילים מסייעים לערבים, "קיבלנו מדובר צה"ל תיעוד של ארבעים תמונות שמציגות איך צה"ל מתנהג מול האוכלוסייה הערבית. הצבנו שני שלטים ענקיים בנתיבי איילון, בשלט אחד רואים חייל צעיר שעוזר לקשיש ערבי ובתמונה השנייה ילד ערבי שמבקש מצנחן שיחבוש לו את הכומתה".

ד"ר דוד שמתמודד ברשימת הבית היהודי, החליט בימים האחרונים לעזוב את נפתלי בנט ולחבור לשר דניאל הרשקוביץ, "חברתי לבנט ושקד וקיבלתי מהם התחייבות שאהיה במקום ראלי, לאחר שהבנתי שהם לא יוכלו לפרוע את ההבטחה קיבלתי הצעה מאוד נדיבה מהשר הרשקוביץ לחבור אליו כמספר 2 או 3 ולאחר ששוחחתי עם נפתלי החלטתי שאני מצטרף לשר הרשקוביץ".