הפסד בזק. זאבי
הפסד בזק. זאביפלאש 90

הג'ודוקא הישראלי הבכיר, אריק זאבי, החליט לתלות את החגורה ולפרוש מהמשך התחרויות בג'ודו המקצועי, זאת לאחר הכישלון הצורב בהתמודדות באולימפיאדת לונדון 2012, כך דווח בחדשות 2.

מאחורי זאבי קריירת ג'ודו ארוכת שנים ועמוסת הישגים, ארבע זכיות באליפות אירופה, מדליית כסף באליפות העולם ומעל הכל מדליית ארד באולימפיאדת אתונה 2004.

נזכיר כי זאבי, אשר שקל כבר בעבר לפרוש, החליט להתמודד גם באולימפיאדת אתונה, אולם אז הסתיימה הופעתו במפח נפש. זאבי הפסיד כבר בסיבוב הראשון ליריב גרמני, לאחר 43 שניות בלבד.

"הפחד הספורטיבי הכי גדול שלי התממש", כתב זאבי בעמוד הפייסבוק שלו למחרת ההפסד. "בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שכך אסיים את הפרק האולימפי בחיי. אבל זאת עובדה וצריך לקבל אותה. החיים לפעמים מציבים לנו אתגרים וקשיים שלא צפינו וצריך לדעת להתמודד איתם. אז אני אתמודד".

"אני יודע שכולכם רציתם שאצליח ואסיים את הקריירה שלי בקול תרועה רמה. זה היה נראה הסוף המתבקש, הראוי. גם אני הרגשתי שזה מה שצריך לקרות. אבל לא כל הסיפורים מסתיימים עם הפי אנד. בכל מקרה, רוצה להגיד לכם תודה על התמיכה לאורך כל הקריירה. תמיד הרגשתי שאני מייצג את כולכם ולא רק אותי. אני יוצא לחופש עם המשפחה שלי ואז אחליט על המשך דרכי", כתב וסיים במילים: "אוהב, אריק".