המיזם המוכר מכולם. הולילנד
המיזם המוכר מכולם. הולילנדפלאש 90

אירוע יוצא דופן התרחש הבוקר באולמו של השופט דוד רוזן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כאשר סנגורי הנאשמים במשפט אולמרט החליטו להימנע מלחקור עדים במחאה על החלטת השופט.

הסנגורים, פרופ' קנת מן (לשעבר הסנגור הציבורי הראשי), עו"ד גיורא אדרת, עו"ד רועי בלכר וכמה סנגורים נוספים, המייצגים את שורת הנאשמים במשפט, תקפו את החלטת השופט רוזן לשמוע עדים נוספים במקום עד המדינה ש"ד שאושפז בבית החולים.

הסנגורים טענו כי מדובר בהבאת עדים מהותיים מטעם התביעה, במשפט המתנהל 4 ימים בשבוע, באופן שהם אינם מסוגלים להתמודד עם עדותם ולחקור אותם חקירה נגדית ראויה לשמה.

השופט רוזן לא נענה לבקשות הסנגורים, והורה על המשך שמיעת העדים, ובתגובה יצא מהאולם עו"ד רועי בלכר המייצג במשפט את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

השופט רוזן אף סירב לבקשתם של הסנגורים כולם, אשר זכתה גם להסכמת התביעה, לדחות את המשך המשפט עד ליום ראשון הקרוב, על מנת לאפשר לסנגורים לשקול את צעדיהם ואולי אף לעתור לבג"ץ.

בסופו של דבר החליט השופט להפסיק את הדיון, וזאת על מנת לאפשר להם לעתור לבית המשפט העליון. עם זאת קבע השופט כי על הצדדים להיערך למצב שבו עד המדינה לא יוכל להמשיך להעיד בשלב זה.