חריש
חרישצילום: פלאש 90

חברת 'באמונה' המשווקת נדל"ן לציבור הדתי מדווחת על מאות נרשמים לפרוייקטים אותם היא מתכננת בעיר העתידית "חריש", מעבר לצפי המתוכנן.

כאשר יצאו המכרזים לדרכם לפני כחודש וחצי הכריזה באמונה, כי בכוונתה להתמודד על שני מתחמים כאשר בכל אחד מהם 150 יחידות דיור, ולהקים את שכונת 'משכנות חנן'.  כעת, כשבועיים לפני תום מועד ההרשמה, מדווחת 'באמונה' כי למעלה מ-350 משפחות כבר נרשמו לפרויקט ומשום כך, בכוונתה לגשת למכרזים נוספים מעבר לשני המכרזים עליהם הצהירה בתחילה.

מנהל השיווק של 'באמונה', רונן וייל, אומר כי ההתעניינות רק גוברת. "מאז הודעתנו כי בכוונתו להתמודד במכרזים בחריש קיבלנו אלפי פניות של משפחות הבוחנות את האפשרות להצטרף לפרויקט. כעת אנחנו עומדים שבועיים לפני הסוף וכבר עברנו את מספר הנרשמים אליו קיווינו- 300. אני בטוח שבשבועיים הקרובים ייצטרפו עוד ועוד משפחות המבינות כי חריש היא ההזדמנות הנדל"נית הטובה ביותר בשנים הקרובות", מציין וייל.

בנוסף מדווחים ב'באמונה' כי בפרויקט החילוני- חריש שלנו, שאותו מנהלת החברה, נרשמו עד כה למעלה מ-150 משפחות ולמעלה מ-1500 איש שהביעו עניין וחושבים ברצינות לבצע את המהלך ולעבור לחריש.

"היום כבר ברור שחריש לא תהיה עיר חרדית בלבד. מאות הנרשמים ואלפי המתעניינים החילונים והדתיים הם העדות כי חריש פתוחה לכל מי שחפץ להצטרף אליה", קובע וייל.

ישראל אביטל, חילוני תושב רמת גן ומראשי קבוצת "חריש שלנו" החילונית, אומר כי אין לו חשש להיות מיעוט חילוני בעיר חרדית. "אנשים צריכים להבין שבתנאי המכרז לא נכתב לחרדים בלבד ולכן אין שום סיבה שחריש תהיה חרדית. חשוב להבין שכוח הקנייה של הציבור החילוני גדול לאין שיעור מכוח הקנייה של הציבור החרדי אלא שכוח הארגון שלהם טוב יותר ולכן, חברנו אל 'באמונה' שכבר ניהלה פרויקטים נדל"ניים גדולים בעבר, ויחד אנו פועלים למימוש פוטנציאל כוח הקנייה החילוני בחריש", אומר אביטל.

המחירים בשני הפרויקטים ינועו החל מ-590 אלף שקלים לדירה של שלושה חדרים וכ-660 אלף לדירת 4 חדרים.