במהלך שבת "איחוד לאומי" שהתקיימה בעפרה, אמר יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל, כי מיד לאחר הבחירות בה תרוץ האיחוד הלאומי יחד עם הבית היהודי, יהיה דו"ח לוי אחד הנושאים המהותיים במו"מ הקואליציוני.



במהלך השבת בה השתתפו כ-150 איש ביניהם גם חברי מרכז המפלגה  אמיתי כהן מרחובות ואיתן בן דוד מירושלים שמעו המשתתפים מח"כ אריאל גם על המצב הפוליטי באיחוד הלאומי וכן על החיבור הרשמי הצפוי עם הבית היהודי. 

בנוסף שיבח, ח"כ אריאל, את ח"כ יעקב כץ כצ'לה על מאמציו ומסירותו הרבה שהביאה את האחדות לידי גמר. במהלך השבת שמעו המשתתפים  גם הסברים על דו"ח אדמונד לוי והשלכותיו מפי עו"ד הראל ארנון שליווה את האיחוד הלאומי בשנה האחרונה במאבק להקמת הצוות וכן במהלך ישיבותיו.



ח"כ אורי אריאל, אמר הערב, ״הייתה שבת נפלאה שממנה נצא כולנו מאוחדים למערכת בחירות שתחזיר את הציונות הדתית חזרה למרכז הבמה הפוליטית. היום יש הסכמה ברורה שלציבור הסרוג אין בית אחר חוץ מהמפץ הסרוג של האיחוד הלאומי והבית היהודי״



מנכ"ל האיחוד הלאומי, נחי אייל, סיכם גם הוא את השבת ואמר: "נקבצו אנשים מכל רחבי הארץ ע"מ לשמוע, לתמוך ולהזדהות. שבת מרוממת נפש ואווירה מעולה שבה כולם הביעו נכונות ומחויבות לריצה המשותפת".

ועדת לוי הוקמה בחודש ינואר האחרון, בוועדה חברים מלבד השופט אדמונד לוי גם תחיה שפירא, שכיהנה כשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, וכן ד"ר אלן בייקר, בעל שם בתחום המשפט הבינלאומי שהיה שותף לכתיבת הסכמי אוסלו.

הוועדה קבעה בדו"ח כי ההתנחלויות חוקיות מאחר שהעברת אוכלוסייה יהודית לשטחי יהודה ושומרון אינה נוגדת את הדין הבינלאומי. הוועדה קבעה כי יש להסדיר את רובם המכריע של המאחזים הבלתי חוקיים ולהקל על הליכי רכישת קרקע ותכנון ליהודים ביהודה ושומרון.