אייפון.
אייפון.פלאש 90

חברת אינסטא-סטורי,מפתחת האפליקציה My InstaStory , הכריזה על אתגר נושא פרסים לכל משתמשי האינסטגראם בעולם, בשיתוף עם קהילת המשתמשים הנקראת @insta_global, המתבסס על הגירסה החדשה שעלתה לחנות האפליקציות של אייפון.

האתגר קורא לכל משתמשי האינסטגראם לשתף "סיפור אישי" המורכב מתמונות שהם מעלים לאינסטגראם, עם מוזיקה המתאימה לתמונות, כאשר שלושת האנשים שיזכו למספר הצפיות הרב ביותר תוך שבוע יזכו בפרסים, כאשר הפרס הראשון הוא אייפוד-טאץ'.

קהילות המשתמשים העצמאיות הן תופעה הגדלה במהירות בעולם האינסטגראם, והן בדרך כלל נוצרות ומתקשרות על ידי תיוג התמונות באינסטגראם במילות מפתח ייחודיות (טאגים). הקהילה המכנה את עצמה @insta_global משתמשת בעיקר בטאג #insta_global וכוללת כבר עשרות אלפי אנשים וכ- 100,000 תמונות, פעילותה התחילה בישראל אך התפשטה במהירות למדינות רבות.

אפליקצית My InstaStory מתקבלת בחום רב על ידי קהילות המשתמשים מפני שהיא מאפשרת להוסיף בקלות ובטבעיות מימדים חדשים למדיית התמונות באינסטגראם, ולבטא את עצמם בצורה ייחודית, על ידי הוספת מוזיקה וטקסטים ושילוב מספר תמונות לכדי "סיפור"שהוא בעצם קליפ מוזיקלי-ויזואלי.

פרטי ההשתתפות באתגר נמצאים בדף http://j.mp/insta_global_my_storyוגם בזרם התמונות (פיד) של @insta_global באינסטגראם.

מה שמיוחד ב – My InstaStory זה המענה הפשוט והמיידי לצורך שקיים בקהילה הגדלה במהירות של אינסטאגראמרים – להוסיף מימדים נוספים של ביטוי עצמי, מעבר לתמונות והפילטרים, ולעשות את זה בתוך העולם של אינסטגראם. הסיפור האנושי ש- My InstaStory יוצרת מדבר לכל אחד ואחת ולכן אנחנו רואים אנשים יוצרים סיפורים מרגשים, מצחיקים, אמנותיים ואסטתיים תוך דקות, והם מתפשטים במהירות.

לדברי יאיר מרטון, "לא מדובר בעוד אפליקציה רגילה, מדובר במוצר שמגיע אל כולם, הוא ידידותי למשתמש וקל לתפעול. אם היה לנו טוויט ולאחריו פוסט אנחנו מקבלים עכשיו את ה"סטורי", כלי להעברת סיפור בצורה מרגשת, באופן כזה שכל סיפור מאופיין באופי המספר ולכן אנחנו מקבלים מגוון אינסופי של סיפורים, ויצירות, איש איש והאמנות שלו. לראות היום שמדי דקה עולים סיפורים מעשרות מדינות שונות מהעולם ולדעת שמדובר בפיתוח ישראלי שיוצר חיבור שכזה זה פשוט מרגש".