הבית היהודי זבולון אורלב נפתלי בנט
הבית היהודי זבולון אורלב נפתלי בנטמתי שריקי

54,000 מתפקדי הבית היהודי-מפד"ל ילכו החל מהשעה 15:00 (שלישי) אל הקלפיות לבחור מי יעמוד בראש המפלגה בבחירות לכנסת.

המטה שירכז את הפריימריס ימוקם ברחוב הצורף 5 בחולון ושם יאספו נתוני ההצבעה מ-168 הקלפיות הפזורות ברחבי הארץ.  מחר בשעה 10:00 תתקיים מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, בה יוצגו התוצאות הרשמיות.

רגע לפני פתיחת הקלפיות שוחחנו בערוץ 7 עם שני המועמדים - ח"כ זבולון אורלב ונפתלי בנט.

המועמד נפתלי בנט, אמר "היום זה הוא היום הגדול, 54 אלף המתפקדים יוצאים לקלפיות כדי לחולל שינוי שסוף סוף אחרי כל כך הרבה שנים, הציונות הדתית תהיה בעמדת השפעה ולא בשוליים", אמר והוסיף "הגיע הזמן להוביל ולהשפיע בפוליטיקה הישראלית ולא להסתפק בשר המדע והחלל", אמר בנט והוסיף, "מגיע לנו יותר, אנחנו צריכים לתרום לעם ישראל".

המועמד ח"כ זבולון אורלב אמר "היום הוא יום שלישי - פעמיים כי טוב, זה יום חג לדמוקרטיה ולבית היהודי- מפד"ל ואני מקווה שהמתפקדים יתנו בי את אמונם", אמר והוסיף "הבחירה הזו היא בחירה בבעל נסיון, אדם אחראי עם הרבה הישגים והצלחות ובשבוע הבא אמליץ לבחור בנפתלי בנט על מנת לתת הזדמנות לצעירים חסרי נסיון פוליטי לרכוש את הנסיון ולהוכיח את עצמם במערכה הפוליטית שהיא לא פשוטה".

אורלב ציין כי לצורך שמירה על זהותה של המדינה יש צורך במפלגה ש"כל כולה זהות דתית וציונית".

בהתייחסו לאיחוד עם סיעת 'האיחוד הלאומי' אמר אורלב, "אני מאמין שבעל נסיון כמוני יכול להביא לאחדותה של הציונות הדתית בסיעה משותפת עם האיחוד הלאומי ועם תנועתו של הרב אמסלם".

כתבי ערוץ 7 יתלוו למועמדים וידווחו בזמן אמת מהמוקדים השונים.