הרב ניר בן ארצי
הרב ניר בן ארציערוץ 7

נבואות הזעם של הרב ניר בן ארצי אינן פוסקות: בשיחה עם מספר ממאמיניו במהלך סוף השבוע האחרון סביב נזקי סופת ההוריקן "סנדי", שהיכתה בעוצמה רבה בחוף המזרחי בארה"ב לפני כשבוע ומחצה, אמר הרב כי סופות קשות נוספות נמצאות בדרכן לארצות הברית.

"ריבונו של עולם אומר ליהודים בארץ ישראל ובעולם כולו: 'אתם חושבים שאני צוחק אתכם? מתעתע בכם? אתם לא מבינים שאני רציני? כל יום אני מעלה את הדין לרמה קשה יותר מאתמול! אף מקום בעולם לא מוגן ולא יהיה מוגן חוץ מארץ ישראל הקדושה!'

בדבריו הזהיר הרב כי "הסופה הקשה שהייתה בשבוע שעבר, היא לא האחרונה! האמריקאים יקבלו עוד סופה, ואחריה סופה עוד יותר קשה שיגידו: 'לא היה דבר כזה מעולם!' בסופה הקשה 'סנדי' בה עשה הקדוש-ברוך-הוא תוהו ובוהו בארצות-הברית, ופגע ברכוש, אבנים, סלעים ועצים, אומר בורא עולם לאמריקאים: 'אם לא תעזרו לעם ישראל, אהפוך לכם הכל!' הקדוש-ברוך-הוא ייעד את האמריקאים בעולם, לשמור על מדינת ישראל בדרך הטבע! אם ארצות-הברית רוצה להצליח - היא חייבת לעזור ולתמוך בגלוי בעם ישראל".

ומדוע סופת 'סנדי' פגעה כה קשה ביהודי ארצות הברית? לדברי הרב הסיבה לכך הייתה כדי שיהודי המקום יבינו כי הם צריכים לעלות לארץ ישראל. "כל מילימטר של הסופה 'סנדי' התנהל על ידי הקדוש-ברוך-הוא. לא הייתה שום טעות! לא היה שום מקרה ולא כל מחשבה אחרת. אל תתעסקו עם הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא עכשיו בדין וחרון-אף קשה מול כל העולם.

"בורא עולם עומד לשטוף, לנקות ולטהר את העולם כולו, שלב אחרי שלב, וכל שלב חזק יותר מקודמו! הבחירה בידיים שלכם. אל תהססו, תגיעו דחוף לארץ ישראל ותקיימו דחוף את עשרת הדיברות".