פגיעת רקטה בשדרות
פגיעת רקטה בשדרותפלאש 90

חבר מועצת העיר שדרות ופעיל הליכוד אלון דוידי, מספר הבוקר בראיון לערוץ 7 על תחושות התושבים בעקבות ההסלמה.

דוידי מספר שמאז שהטרוריסטים, כלשונו, ירו טיל נ.ט. לעבר ג'יפ צבאי, "שדרות חזרה לימים הקשים בהם הילדים שלנו לא יודעים מה זה יום ומה זה לילה".

מבחינתו המסר לממשלה ברור, "לא ייתכן שתימשך 'מדיניות הפינג-פונג'. צה"ל יורה ומגיב בצורה נקודתית, זה מפסיק את הרקטות לשעה קלה ואז שוב, מטח שלם שמשתק את התושבים", אמר דוידי.

מי שקובע את הטמפרטורה, לשון דוידי, הם "הטרוריסטים ברצועת עזה. הם קובעים את מצבם של חלק ניכר מתושבי מדינת ישראל, זה נשמע הגיוני למישהו?", הוא שואל.

דוידי קובע כי יש להמשיך את מה שישראל החלה במבצע עופרת יצוקה, לדבריו, "פעולה רחבה בעזה תשתק את הטרור, יש למגר את ירי הקסמים פעם אחת ולתמיד", מבקש דוידי ומדגיש שאין לעצור את המבצע באמצע, "כפי שעצרה ההמשלה הקודמת בעופרת יצוקה".

"לא לפחד מתגובת העולם, הערבים לא יהפכו לשוויצרים", מבקש דוידי ומדגיש כי זוהי תחינתם של תושבים רבים מעוטף עזה.

לדבריו, תושבי הדרום יהיו סבלניים, באם יוחלט לצאת למבצע רחב היקף ברצועת עזה. "אסור שמאות אלפי אנשים ירוצו למרחב המוגן סביב השעון, מבלי שידעו מתי זה ייגמר", אמר.

"הם מחנכים את הילדים למוות ובשדרות מחנכים את הילדים לחיים", מסיים דוידי ואומר כי הוא כיהודי ימשיך להאמין, "נישאר אופטימיים ללא ספק, אני וכל התושבים, אבל הממשלה חייבת לעצור את הטרור", סיים דוידי.