סכין. שני המחבלים נעצרו
סכין. שני המחבלים נעצרופלאש 90

בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים נדקרה אישה בפניה לאחר שהגיעה לאסוף ברכבה את בעלה ממקום עבודתו.

עוברי אורח שהיו עדים לאירוע מספרים כי האישה הגיעה למקום ברכבה כששני ילדיה איתה. כשעצרה את הרכב התקרב אליה צעיר ערבי כשבידו סכין. הוא פתח את דלת הרכב, דקר את הנהגת בפניה ונמלט מהמקום.

הנהגת הועברה לטיפול רפואי במצב קל בבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך.

מדוברות מחוז ירושלים של המשטרה קובעים כי האירוע כלל אינו פיגוע דקירה אלא ניסיון לשוד רכב שבו  אוימה הנהגת באיומי סכין. "אין נפגעים!!!", מסר דובר מחוז ירושלים של המשטרה בתגובה לפניית ערוץ 7, אולם לשאלתנו אם הנתון ולפיו האירוע הסתיים בפצועה באורח קל בפניה, אינו נכון, השיב הדובר כי אכן הנהגת "נשרטה קלות בלחי ונלקחה להדסה הר הצופים". הדובר מוסיף ומציין כי בסופו של האירוע הרכב לא נגנב.

עוברי אורח שנכחו בקרבת מקום מטילים ספק בהשערת המשטרה כאילו מדובר בניסיון לשוד רכב. "אם היה מדובר בשוד רכב הדוקר לא היה מסתפק בדקירה ובורח. הוא היה נאבק עם הנהגת", אומרת ה', עוברת אורח. "היו ברכב שני ילדים. שודד רכב לא היה מתעסק ברכב שיש בו ילדים. הוא רצה לדקור".

"איך הם קובעים כל כך מהר שלא מדובר בפיגוע דקירה", שואל ש' ומוסיף: "הם הרי לא לכדו את הדוקר, לא חקרו אותו. אז איך הם יודעים? מישהו כאן מנסה להרגיע את האווירה".

אדם נוסף מוסיף ותוהה כיצד זה השתנתה בתוך זמן קצר ביותר הגרסה המשטרתית בין הקביעה שאין נפגעים לבין פצועה קל מאוד שהועברה לטיפול בבית החולים. "ברור שמישהו כאן מנסה להחליק את האירוע", הוא אומר לנו ומוסיף: "אם היה מדובר רק בשריטה היא לא הייתה מועברת לטיפול בבית החולים. להערכתי מדובר כאן ללא ספק בפיגוע".