דוד ואביב מורג ז"ל
דוד ואביב מורג ז"לרפרודוקציה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר מאסר עולם ועוד 40 שנות מאסר על איסלאם עיסא, תושב כפר קאסן בן 29, שהורשע ברצח אביב מורג ובשישה ניסיונות רצח נוספים.



עיסא דהר עם משאיתו בתל אביב ביום הנכבה בשנת 2011, ואז פגע בכמה כלי רכב, הרג את מורג ופצע עוד 17 בני אדם.



בגין הניסיון לרצוח את אסיף אמיתי, אופיר אשכנזי, אורן קול, שמואל קרמני, קרן זיגדון, דניאל שילוח ומאיר לוי-קיבל עונש מאסר בפועל כולל של 36 שנים שירוצו במצטבר לעונש מאסר העולם.

בגין מעשי התקיפה והפציעה בנסיבות מחמירות כלפי שני עוז-אינס, דניאל שילוח, אריק לוי ושי אלגלי-עונש מאסר בפועל כולל של שנתיים שירוצו במצטבר לעונשי המאסר בפועל. בגין העבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה-עונש מאסר בפועל כולל של 4 שנים שמתוכו שנתיים ירוצו במצטבר לעונשי המאסר ושנתיים ירוצו בחופף. סך הכל ירצה המחבל עונש של מאסר עולם ועוד 40 שנות מאסר בפועל במצטבר.



שלושת השופטים קבעו  "ככל שהדבר מתייחס למשפחתו של המנוח אביב מורג, שמענו אודות המצוקה הכלכלית הקשה שאליה נקלעה המשפחה לאחר הירצחו ולאחר שאביו התאבד מחמת הצער על מותו. הפיצוי שנטיל לא יירפא את הכאב, אך יהא בו כדי להטיב ולו במעט את המצוקה הכלכלית".



"אשר לשאר הקורבנות, סכומי הפיצוי שייגזרו, כפי שיפורט בהמשך, יביאו לידי ביטוי את הפגיעה היחסית שנגרמה לכל אחד מהם ואת מידת היפגעותם או מעורבותם באירוע הכולל".