צרצור
צרצורפלאש 90

חה"כ איבראהים צרצור, ראש סיעת רע"מ תע"ל, מגנה את מה שהוא מכנה "ההסלמה הישראלית המכוונת נגד רצועת עזה", “התוקפנות הישראלית הפושעת" ו"רצח מנהיגים פלסטינים" בידי ישראל, באמתלה של זכות להגנה עצמית.

הוא הביע תמיכה בהגעה להסכם הבנות לאומי בנוגע לרגיעה, על מנת להציב את ישראל בעמדה בעייתית, ולאפשר לפלסטינים לצבור כוח במסגרת אסטרטגיית העמידה האיתנה ומרחב תמרון גדול יותר נגד ישראל במישור פעולות שונים.

"לצד ההדגשה, כי לעם הפלסטיני הזכות להגן על עצמו מפני כל תוקפנות ישראלית, אנו מייעצים לו לשמוט את השטיח מתחת לרגלי ההנהגה הישראלית המדינית והצבאית ולפעול בשיתוף פעולה עם ההנהגה המצרית במאמצים הדחופים שהיא מקיימת כדי למנוע את הרחבת המלחמה נגד רצועת עזה ולמנוע מישראל להשיג את יעדיה", אמר חה"כ צרצור.

"אם ישראל תתחייב להפסיק את תוקפנותה יושג האינטרס (הפלסטינים), ואם לאו לפלסטינים הזכות להגנה עצמית שתמומש באמצעות החלטה קיבוצית בזמן ובמקום המתאימים", הוסיף צרצור.

לדבריו, המצב הנוכחי הוא הזדמנות פז בפני המנהיגות הפלסטינית לקדם את הסכם הפיוס שנחתם בקהיר כדי להביא את מימוש חלום השחרור והעצמאות בהקדם האפשרי ולרכז את המאמצים בהשגת בכוח של הזכויות הפלסטיניות.