הנהלת אוניברסיטת חיפה מתייחסת לעצרת הזכרון שערכו סטודנטים ערבים לרב המחבלים ג'עברי.

"אוניברסיטת חיפה מחזקת את ידי חיילי צה"ל בעמידתם על הגנת מדינת ישראל ושולחת תנחומיה למשפחות ההרוגים בקרית מלאכי. הנהלת האוניברסיטה נוקטת ותנקוט בכל צעד חוקי העומד לרשותה בכדי למנוע כל פרובוקציה בשטחה", נמסר.

על האירוע היום "מדובר בהתכנסות שנערכה ללא אישור האוניברסיטה. מספר מצומצם של סטודנטים ערבים התכנסו, כאשר מולם התקהלו סטודנטים יהודים והדבר הסתיים כעבור מספר דקות".

חבר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ דני דנון, פנה לנשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא, בדרישה להשעות את הסטודנטים הערבים אשר קיימו טקס לכבוד רמטכ"ל חמאס שחוסל בידי צה"ל, ואשר גינו את פעולות צה"ל בעזה: "לאמירות בוגדניות אין מקום במוסד אקדמאי במימון המדינה", אמר דנון והוסיף: "הסטודנטים הערבים מושפעים מזועבי וחבריה, ורחוקים צעד אחד משיתוף פעולה עם החמאס- יש להשהות אותם לאלתר".

בפנייה נכתב כי דברי הבוגדנות של הסטודנטים הינם דברי הסתה ותפקידם לעורר מחאה אלימה נגד מוסדות המדינה ונגד חיילי צה"ל: "במקום שיודו לצבא אשר שומר על ביטחונם, בחרו אותם עוכרי ישראל לפעול בצורה בוגדנית שאין לה מקום במדינת ישראל", אמר דנון והוסיף: "לסטודנטים שפועלים בצורה כזאת אין זכות ללמוד במוסד אשר ממומן על ידי המדינה ולכן יש להשהותם לאלתר".