סער ודנילוביץ' בבאר שבע. הבוקר
סער ודנילוביץ' בבאר שבע. הבוקרששון תירם

שר החינוך, גדעון סער וראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ, ביקרו היום (שישי) בבית הספר ״בן גוריון״ בבאר שבע, בו נפתחו הלימודים הבוקר לאחר הפגרה בזמן מבצע עמוד ענן. 

תלמידי בית הספר קיבלו את פני שר החינוך וראש העיר וסיפרו על שמחתם לשוב לבית הספר הבוקר. השר סער אמר כי הוא שמח להיות בבאר שבע ביום החזרה ללימודים, "זהו יום משמח- התלמידים שמחים וגם אנחנו מתרגשים".

"הגעתי לכאן גם כדי לשוחח עם התלמידים וגם כדי לבטא הערכה רבה לצוותי ההוראה שתוך כדי המבצע פעלו והיו בקשר שוטף עם התלמידים", אמר השר בפתח הביקור.

השר סער הוסיף כי הוא מקווה שהחזרה לשגרת הלימודים תהיה טובה, ושהתלמידים ישאירו מאחור את התקופה שהיתה לא פשוטה. עוד הוסיף כי הוא מאחל לכל תושבי הדרום ולילדים "חזרה לשגרה לא רק של לימודים אלא גם של שמחת חיים".

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ, הודה לשר החינוך על התמיכה בעיתות שגרה ובעיתות חירום ואמר, "אנחנו מסתכלים קדימה וחוזרים לשגרה. אנחנו רוצים שהתלמידים שלנו- וזה החוסן הלאומי האמיתי- יצמחו ליצירה לאהבה לתקווה ולשלום".

בבית הספר ״בן גוריון״ בו ביקרו שר החינוך וראש העיר לומדים ילדי גן ותלמידי בית ספר יסודי. השר פגש את ילדי הגן וכמנהגו בימי שישי הקריא להם סיפור. הילדים בחרו את הסיפור שהם אוהבים- "הפיל שרצה להיות הכי". לאחר הקראת הסיפור שוחח שר החינוך עם ילדי הגן ושמע מהם את חוויות השבוע האחרון בו לא התקיימו לימודים בעקבות המבצע.