סערה פרצה בכנס "פורום המגדר" שנערך ביום שישי באוניברסיטת תל-אביב בעקבות דבריה של אחת הדוברות שסיפרה כי פוטרה מעבודתה כמגישת תוכנית בערוץ 9 משום שבערוץ טענו כי המראה שלה אינו מתאים.

היא הוסיפה וציינה כי מנהלת הערוץ באותו זמן היתה יוליה שמאלוב-ברקוביץ', כיום חברת כנסת.

בקהל נכחו פעילים למען ערכי משפחה שמכירים היטב את ח"כ שמאלוב-ברקוביץ', אשר מקדמת את ערכי המשפחה מול התנגדות הלובי של "ארגוני הנשים". אחד מהם הרים טלפון לח"כ שמאלוב-ברקוביץ' ושאל אותה אם הסיפור נכון. חברת הכנסת אמרה מייד כי המתלוננת היא דווקא אישה יפה מאוד בעיניה, וכי הסיבה לפיטוריה היתה שהתוכנית שלה היתה "משעממת" ולא זכתה לרייטינג.

הפעילים מסרו את הודעתה של ח"כ שמאלוב-ברקוביץ' למתלוננת ולקהל, ואז החלה מהומה. נשות "המגדר" זעמו על נוכחות הפעילים וקראו לאנשי הביטחון, ובהמשך למשטרה – כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.

דוברות האוניברסיטה מסרה בתגובה "במהלך כינוס הפורום ללימודי נשים ומגדר ביום שישי, בו השתתפו כ-500 איש, התפרעו מספר גברים והפריעו לדוברות על הבמה, תוך שהם מצלמים את האירוע ללא רשות ומסרבים להזדהות. משטרה שהגיעה למקום פינתה אותם מהאולם."

"יצוין כי ד"ר דפנה הקר אינה מעורבת זה מספר שנים בפעילות של 'איתך מעכי', וכי ארגון זה אינו שייך לקרן החדשה לישראל. בכל מקרה, האירוע לא היה קשור לאף אחד משני ארגונים אלה".