מופז בבליך
מופז בבליךקדימה

יו"ר מפלגת קדימה, שאול מופז, שוחח היום עם תלמידים בתיכון בליך ברמת גן במסגרת בחירות הדמה לכנסת ה-19 שיתקיימו בבית הספר בשבוע הבא. "עבורי תיכון בליך הוא משב רוח מרענן, ומבחינתי אתם ארץ ישראל היפה. יש לכם למעלה מ-90 אחוזים בעלי בגרות מלאה ו-100 אחוז של גיוס לצה"ל כשמתוכם אחוז גבוהה מאוד מתגייס ליחידות מובחרות".

מופז פרס בפני התלמידים את משנתו החברתית שעסקה בעיקרה בחיזוק הדור הצעיר בהיבט הקיומי היום-יומי ובאפשרות הכמעט בלתי אפשרית של היום לרכוש קורת גג למשפחה הצעירה. מופז בירך את התלמידים על מעורבותם בתהליך הדמוקרטי, ציין בפניהם את חשיבותה של מחאת הקיץ שעבר והתעכב במיוחד על הנושא הבוער בעצמותיהם של השוויון בנטל.

בתום נאומו בפני התלמידים, אחת מתלמידות כיתה י"ב פנתה למופז ושאלה כיצד הוא מגיב לכך שציפי לבני הקימה את מפלגתה החדשה. "קרה פה תהליך של אי קבלת תוצאות דמוקרטיות. לאחר שהפסידה בבחירות לראשות המפלגה, היה מצופה שהיא תישאר ותעזור בכל כוחה ותסייע לקדימה כדי להישאר כמפלגת המרכז הגדולה בישראל. לעניות דעתי הדרך והדבקות במטרה חשובים יותר מלהיות מספר 2 או מספר 1. לצערי, ציפי לא רצתה לקבל את דעת הרוב ולהיות מספר 2. העזיבה שלה והקמת המפלגה החדשה נוגדת לדרך שאני מאמין בה - דרך האחדות. באחדות יש הרבה יותר עוצמה".