לוין: התחלתם בפילוג וכך מסיימים

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין (הליכוד), ביקר את התנהלותה של 'קדימה' החל מיום הקמתה ועד התפרקותה אתמול בדיון שהתקיים בניצוחו.

במהלך הדיון בו אושר הפילוג במפלגה שעד אתמול עוד היה שמה 'קדימה עם ציפי לבני לראשות הממשלה'(...) אמר חבר הכנסת לוין: "לא אשכח את היום שבו קדימה, בראשות אריק שרון, התפלגה מהליכוד אחרי משאל מתפקדים ומתפקדי הליכוד על ההתנגדות להתנתקות. לא מזמן  ראינו את התוצאה בירי על ישובי הדרום..."

לוין המשיך והתייחס למפלגה שהחלה את דרכה בפילוג מתנועות אם, הליכוד והעבודה, ואמר: "מה חשבתם, שמפלגה שקמה כך בדרך הזו  תסיים את דרכה באופן אחר? שמי שפרש אז לא יפרוש היום ? מה חשבו אותם חברי כנסת שעברו מהליכוד לקדימה? מה חשבו אלה שהצביעו לקדימה ? מפלגת קדימה קמה בדרך שביזתה את הפוליטיקה הישראלית והורידה אותה למדרגה הנמוכה ביותר והיא הולכת ומתפרקת לחלקים ומבזה אותנו שוב". וכדי להבהיר את דבריו הדגיש: "אני מתכוון לשרון שהוביל לפילוג ולאנשים שהלכו איתו".



לוין פנה למתפלגים ולא הותיר להם תקווה לעתיד טוב יותר. לוין אמר להם: "אתם עושים עוד פעם מה שעשיתם אז, וזה יסתיים עוד פעם באותה צורה. רק שכולם משלמים מחיר כבד של ביזוי הכנסת".