שלב הרשימות מסתיים

34 רשימות הגישו לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-19 את התמודדותן. 24 מתוכן הן רשימות חדשות. 10 רשימות היו בכנסת ה-18.

לקריאת כל הרשימות לחץ כאן 

ברגע האחרון רשימת נצח, המייצגת את הפלג הליטאי בירושלים, שהתפצלה מיהדות-התורה, הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות. מפלגת הליכוד-ביתנו הגישה הערב (חמישי) את רשימת המועמדים המשותפת לבחירות לכנסת ה-19. 

אין שינויים של הרגע האחרון ברשימה, אחרי שבית-המשפט דחה עתירות של חמישה מועמדים, שנדחקו ברשימה לאחור לטובת מועמדים של ישראל ביתנו, בהחלטה של נתניהו. הרשימה המשותפת תתמודד בשם "הליכוד-ישראל ביתנו", ואילו אותיות הרשימה המשותפת יהיו "מחל".

מפלגת העצמאות קיבלה הערב החלטה פה אחד שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-19 ולא תגיש הערב רשימת מועמדים לוועדת הבחירות המרכזית.

בהודעת מפלגת העצמאות נאמר כי היא תמשיך להתקיים כמפלגה וחבריה יחליטו בעתיד כיצד לפעול כדי לקדם את טובת המדינה, בטחונה, כלכלתה, חוסנה החברתי והדמוקרטי, על בסיס הרעיונות למענם קמה המפלגה. 



ברשימת "התנועה" שהוגשה ניצבת במקום הראשון היושבת ראש ציפי לבני אחריה עמרם מצנע, עמיר פרץ, אלעזר שטרן ומאיר שטרית. במקום השישי דוד צור, אחר כך יואל חסון, שלמה מולה, מירב כהן, אורית זוארץ, אהרון ולנסי (נציג הקיבוצים), מגלי והבה, פרופ' אלון טל, רוברט טיבייב, ד"ר אבנר בן זקן ורחל אדטו.