חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, משיקה היום תוכנת אבטחה חדשה למגזר העסקי – ESET Endpoint Security לסמארטפונים וטאבלטים בעלי מערכת ההפעלה אנדרואיד.

תוכנת האבטחה החדשה מותאמת למגזר העסקי ובעלת יכולות ניהול מרחוק באמצעות ממשק הניהול של ESET. בנוסף, בין המאפיינים ניתן למצוא את הפיצ'ר Anti-Theft שמאפשר למנהל הרשת בעסק לאתר מכשיר שאבד או נגנב, לנעול את המכשיר מרחוק או למחוק ממנו את כל הנתונים במקרה הצורך.

תוכנת האבטחה החדשה מאפשרת למנהלי הרשתות בעסקים לנהל את המכשירים הסלולאריים מרחוק, להפעיל סריקת אבטחה לאיתור של וירוסים או אפליקציות זדוניות ולאכוף מדיניות אבטחה על אותם המכשירים המחוברים לרשת הארגונית. בנוסף לכך התוכנה כוללת גם אנטי ספאם להודעות SMS ומולטימדיה, אנטי וירוס ומנגנון למניעת גניבה.

חלק חשוב נוסף שהוכנס לגרסה העסקית הוא הכלי של ESET להגנה מפני מתקפות סייבר המשתמשות ב"קוד טכנאי". האפליקציה ESET USSD Control מונעת מקודים כאלה לבצע שינויים במכשיר ללא אישור המשתמש ובכך מונעת מתקפות פוטנציאליות שעלולות לבצע מחיקה של נתונים מהמכשיר או לאפס אותו להגדרות היצרן.

"סמארטפונים וטאבלטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מכל עסק". אומר רונן מואס, מנכ"ל ESET-ישראל. "מצד אחד ריבוי המכשירים הפך לנקודת תורפה פוטנציאלית שדרכה נשקפת סכנה למידע הארגוני, מצד שני עסק שיבחר לא להשתמש בסמארטפונים לצרכי עבודה ימצא את עצמו בעמדת נחיתות לעומת המתחרים שלו. עם ESET Endpoint Security למכשירי אנדרואיד חברת ESET מספקת מענה לבתי עסק שרוצים לנצל את הפלטפורמה הניידת ועם זאת לשמור על רמת אבטחה גבוהה בעידן ה BYOD".