מפלגת כלכלה: נהיה הפתעת הבחירותיוני קמפינסקי

בני גולדשטיין, ממקימי מפלגת כלכלה, אופטימי מאוד. גולדשטיין בטוח שיעבור את אחוז החסימה ויקבל לפחות ארבעה מנדטים.

"סקר של מינה צמח שנערך לפני חודש הראה שאנחנו מקבלים ארבעה מנדטים", אומר גולדשטיין לערוץ 7. "שמענו שזה עולה ונע בין אחוז אחד לשניים. קהל היעד שלנו הוא בעיקר צעירים, לכן אני חושב שהסקרים החדשים לא משקפים באמת, כי הסוקרים פונים בעיקר לטלפונים נייחים ולא ניידים".

כשאנו שואלים את גולדשטיין כמה מנדטים הוא חושב שיקבל, הוא צוחק. "מעריב נותן לנו מנדט אחד, ידיעות אחרונות נותן לנו מנדט נוסף, כך שעם הפעילים שלנו אנחנו מקבלים עוד מנדט וביחד זה שלושה מנדטים", אומר גולדשטיין.

"יש לנו צוות גדול של פעילים באשקלון", מספר גולדשטיין, "עיקר הפעילות שלנו הייתה בדרום. עכשיו יש גם קצת פעילות בתל אביב ובירושלים, אבל אנחנו עובדים יותר ברשתות החברתיות ובאינטרנט, שם אנחנו משקיעים את רוב האנרגיות שלנו. אנחנו מאמינים שצריך לבזבז פחות על שלטי חוצות ולהשקיע יותר בהסברה ברשתות החברתיות".

לאחר ההצטרפות והפרישה של יוסי בולביל (מתוכנית "האח הגדול"), הדיווחים שהוכחשו על הצטרפותו של "יובל המבולבל" נדבקה למפלגה סטיגמה של "מחפשי סלבריטאים". "אנחנו מעבירים את המסרים שלנו דרך הסלבריטאים, כי לצערנו אנשים לא מזדהים עם חברי כנסת, ועם סלבריטאים כן. גם בארצות הברית זה מקובל מאוד. אנחנו באים משם וחושבים שזה יכול להתאים גם כאן. קיבלנו תגובות חיוביות ואנשים מאוד אוהבים את זה".

אם מנסים לדבר על התכניות לעתיד, על המצע שלהם, מייסדי "כלכלה" מדגישים כי הם באו ליישם בישראל את ההצלחות שקיימות בעולם בתחום הכלכלה. 

"המשכורת השבועית והמשכנתא השבועית זה דוגמה למשהו שאנחנו מאוד רוצים לקדם. אם אנשים ישלמו משכנתא שבועית, הם יקצרו את התשלום בשבע שנים ויחסכו כמאתיים אלף שקלים בריביות ואנחנו רוצים לקדם את הרעיון שאזרחים שמסיימים שירות צבאי מלא, יקבלו לימודי תואר בחינם מהמדינה".