טלוויזיות הענק של LG - איכות ו-3Dיוני קמפינסקי

חברת LG משיקה לראשונה בישראל את טלוויזיות Ultra High Definition (UHD) 3D TV בגודל 84 אינץ'.

הטלוויזיה החדשה היא התשובה של LG לביקוש ההולך וגובר לטלוויזיה גדולה ויוצאת דופן בעלת פונקציונליות פורצת גבולות. LG היא גם הראשונה להציג דגם פעיל ומוצלח של UHD TV.

טלוויזיית UHD 3D TV כוללת שילוב של מספר יישומים המספקים אינטראקציה ונוחות לרווחת המשתמש המשדרגת את איכות הצפייה לחוויה חסרת תקדים, וכל זה במרכב איכותי ומוקפד העולה על כל מתחרותיו.

זיו קוריצקי,מנהל השיווק של LG  ישראל אמר כי "LG  גאה להיות חלוצה בתחום ה-UHD ותמשיך להוביל את הקטגוריה בשנים הקרובות".

"המהפכה הבאה בתחום הבידור הביתי תהיה ללא ספק טכנולוגיית ה-4K , בעוד שאנו מצפים כי בזמן הלא רחוק יהיו תכנים זמינים ברזולוציה זו אפילו בממירים בבתים", אמר ארמן גורלי , סמנכ"ל מוצרים בקבוצת ח.י. והוסיף כי "UHD 3D TV של LG מייצגת את הדור הבא של חווית הצפייה והטלוויזיה מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום כיום".

טלוויזיית UHD 3D TV של LG מציגה תמונה עוצרת נשימה של שמונה מיליון פיקסלים לפריים, ורזולוציה הגבוהה פי ארבעה (3840x2160) מאיכות של טלוויזיות FULL HD הקיימות היום, כל זאת בזכות המאיץ הגרפי Triple XD Engine המתקדם של LG .

יישום Resolution Upscaler Plus מאפשר התאמת תמונות ממקור חיצוני, כגון דיסקים קשיחים ואתרי תוכן, לגודל המסך עם רמת פירוט מדויקת להפליא.

העומק בתמונה ובקול

בכדי להעשיר את חווית הצפייה בתלת הממד, LG ציידה את הטלוויזיה בטכנולוגית CINEMA 3D המציגה את התמונה המרשימה ביותר. יישום 3D Depth Control מאפשר לצופים חוויית תלת ממד ייחודית של התאמת עומק התמונה ומרחק בין חפצים. יישום 3D Sound Zooming מעבד את התמונה על המסך ומתאים את הקול למיקום החפץ והתמונה במרחב.

הקסם בתמונה

שלט Magic Remote החכם מאפשר גישה וניווט אינטואיטיביים בתפריטי ה- Home Dashboard. חנות היישומים של הטלוויזיה החכמה של LG נגישה ליותר מ-1,400 אפליקציות ומעניקה שער כניסה לעולם תוכן  VOD עשיר של 3D World עם מבחר רחב של סרטים ומשחקים. יישום Smart Share Plus יעשיר את עולם תוכן המדיה בטלוויזיה באמצעות שיתוף תוכן ממכשירים ניידים כגון מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים.

הקול זה הכל

טלוויזיית UHD 3D TV של LG, מצוידת במערכת סאונד 2.2 Speaker System הכוללת שני רמקולים בעוצמה של עשרה וואט ושני וופרים בעוצמת חמישה עשר וואט כל אחד, המשלימים את האיזון בין התמונה לקול ומעניקים לצופה תחושה של הצגת תיאטרון בסלון ביתו.

הטלוויזיה תופץ בישראל במלאי מוגבל של 84 יחידות בלבד ותשווק על-ידי חברת טופ אודיו באופן בלעדי. עלות טלוויזיית UHD 3D  היא 84,000 ש"ח.