אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: פלאש 90

ליברמן מחדד מסרים וש"ס עונה חזרה: בראיון לעיתון החרדי 'משפחה' תקף הבוקר (ה') שר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, את ש"ס והבהיר כי בקדנציה הבאה, תחת משרדי השיכון והפנים, השרים ישי ואטיאס יהיו שרי התיירות והתשתיות.

"משרדי השיכון והפנים יהיו בידינו לאחר הבחירות הבאות", לדבריו, "התפיסה שלנו אומרת שאנחנו רוצים להתקדם למקומות האלה – השיכון והפנים, אבל אני יכול להבטיח שאנחנו לא רק נוטלים אלא גם נותנים – נדרוש את שני התיקים האמורים והם בתמורה יקבלו את תיק התשתיות, שזה תיק נחמד מאד, ואת תיק התיירות".

בהמשך שיבח ליברמן את סגר שר הבריאות יעקב ליצמן, כשאמר כי "אני חושב שליצמן שר מצוין. אין לי ספק שמכל השרים החרדיים הוא הכי אפקטיבי והכי יעיל. אי אפשר להאשים אותו בסקטוריאליות".

בתגובה הגיבה ש"ס באמצעות מטה ההסברה כי "ממפלגת העם הפכה הליכוד-ביתנו למפלגה יהירה וזחוחה שמייצגת רוסים ולבנים. הם השפילו את כחלון וכעת הם רוצים להשפיל את שאר השרים הספרדים. זו קריאת השכמה לכל הספרדים".

"היום התגלה מי בעל הבית האמיתי בליכוד ביתנו. ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עויינת על הליכוד. רק ש"ס חזקה תשמור על הספרדים בממשלת נתניהו הבאה", הוסיפו בש"ס.