אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

כוחות הביטחון בשיתוף תושבי חוות מעוז צבי, לכדו בראשית השבוע חוליית פורצים מהכפר יעבד, שחדרה לאחד הבתים בחווה. בין החשודים שנעצרו אחד ממשוחררי עסקת שליט.

בראיון לערוץ 7 מספר דוד בוצר, תושב חוות עמק דותן, מעוז צבי, על הדרמה המותחת, "גרים אצלנו שש משפחות שמתפרנסות מגידול כבשים, נגרות וכוורות. ביום ראשון בערב אחת התושבות יצאה לרגע לשכנה, היא השאירה טלפון דלוק, כדי לשמוע אם הילדים יתעוררו. אחרי עשר דקות היא לא שומעת את הטלפון. היא רצה הביתה, בעלה לא היה בבית, היא ראתה שמישהו היה שם".

כוחות האבטחה של היישוב הגיעו למקום והחלו במרדף, "להערכתנו הם תכננו לגנוב כלים מהנגרייה הסמוכה, הבנו מייד שזו חדירה. מבחינתנו זה לא משנה אם זה פלילי או לא, אנחנו מתייחסים לזה כמו לאירוע פח"ע.  הקפצנו את הצבא ובמקביל התחלנו במרדף הבנו מייד איפה הם נמצאים. ירדנו בתאום עם הצבא, הם היו בתנועה ותפסנו אותם יחד עם הצבא כמאתיים מטר לפני שהם חצו את הכביש לכיוון הכפר יעבד".

בוצר הספיק לשמוע שמדובר באחד ממשוחררי שליט, לדבריו מדובר באירוע חמור, "זה לא משנה אם זה משוחרר עסקת שליט או לא, עצם זה שהם נכנסו והצליחו לגנוב דברים, מבית שיש בו ילדים, זה חמור מאוד. יש לנו שיתוף פעולה מלא עם הצבא אבל האירוע הוא חמור. אני מקווה שהעובדה שתפסנו אותם יעביר מסר חד לצד השני".