הרבנית יהודית שילת, מנהלת פורום תקנה, מיצרה על הקמפיין של הליכוד נגד הבית היהודי בנושא הדרת נשים. "זה פשוט פתטי, הם מפגינים חרדה גדולה מדיי, גם אם הם יצליחו להחזיר מנדט או שניים, זה ישאיר הרבה דם רע במערכת הפוליטית בין שתי המפלגות שצריכות לשתף פעולה".

לדבריה הליכוד אינו מבין שדווקא הציונות הדתית עשתה הכי הרבה למען הנשים. "הנה לדוגמא כאן בפורום תקנה. אני כאשה, מנהלת קבוצה שמרכיבה בתוכה תלמידי חכמים גדולים של הציונות הדתית. בכל מקום אצלנו יש לא רק אישה אחת אלא כמה נשים. בבית היהודי יש שלוש נשים מוכשרות שנכנסו בלי שיריון, הן נמצאות שם בזכות הכישרונות שלהן. אצלנו הן נמצאות בזכות ולא בגלל אפלייה מתקנת".

שילת קובעת שהטענות של הליכוד נגד הפרדה בין נשים וגברים בתנועות נוער ומוסדות חינוך דתיים אינה במקומה. "שיראו באנגליה איך מפרידים בנים מבנות, שיפסיקו להאשים את מערכת החינוך שלנו על הדרת נשים. זה כבר הוכח שההפרדה נותנת דווקא לבנות הזדמנות טובה יותר להצליח. הבעיות בקוד הלבוש של נשים בחברה הישראלית יותר מדאיגה דווקא בצד החילוני של החברה הישראלית, אני מאוד מוטרדת מאיך בנות חילוניות נראות היום, איזה מסרים זה מטמיע בתוכן ולסביבה שלהן ".