ח"כ שנלר
ח"כ שנלרערוץ 7

ח"כ עתניאל שנלר (לשעבר מ"קדימה") תקף בסטטוס חריף בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים שאמר ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, בראיון לעיתון ידיעות אחרונות בסוף השבוע.

"התגייסותו הפוליטית של ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, העלתה בזיכרוני את השנים בהן הופיע בפנינו בוועדה לשירותים חשאיים של בכנסת", כתב שנלר.

לדבריו, "הופעותיו התאפיינו, לעתים קרובות מידי, באמירת "חצאי אמיתות", ובשימוש תדיר ברמזים ובהטיות פוליטיות בדיווחיו. אישיותו ודרך התנהלותו בוועדה ובשב"כ, פגעו באמינותו".

"ראוי היה כי ראש השב"כ לשעבר, שנכשל בסוגיית גלעד שליט, היה מרסן את דבריו הפוליטיים - בהן ניצל את מעמדו הקודם כשותף סוד - כדי לפגוע במעמדו של שירות הביטחון הכללי ובמדינת ישראל", הוסיף שנלר.

בסוף השבוע פורסם ב"ידיעות אחרונות" ראיון עם יובל דיסקין, בו טען טענות קשות נגד התנהלותם של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ברק בנושאים בטחוניים.

"אני והקולגות שלי לא חשנו ביטחון ביכולת של נתניהו וברק להוביל מהלך מול איראן. לא בטחנו במניעים של האנשים האלה. חששנו שהם יבצעו מחטפים וכל מיני תרגילים שיסבכו אותנו כמדינה משיקולים לא עניניים או בדרכים לא כשרות. במהלך ישיבה בפורום מאוד מצומצם היתה לנו תחושה שמנסים לגנוב פה משהו מתחת לרדאר", אמר דיסקין.