הדרך ליישוב פורייה נווה עובד הממוקם דקות נסיעה ספורות מהעיר טבריה, עוברת בין שדות חקלאיים ומטעים. לרגע שוכחים שזהו הגליל התחתון, שזוהי ישראל ולא חבל הלואר הצרפתי או טוסקאנה שבאיטליה. יש ארומה מיוחדת באוויר ויש אווירה של ציפיה. משהו בלב מתרגש, הוא פעם בקצב אחר. עוד מעט זה מתחיל, עוד מעט מגיעים אל החופשה המיוחלת אל סוויטות היכלות בפורייה נווה עובד, אל שושי ויתרו.

 

את החיוך שלהם כמעט אפשר היה לראות מעבד לאפרכסת הטלפון. את קולו העמוק והחם של יתרו, את השמחה של שושי.

  

את שתי הסוויטות היפות שעיצבו וייעדו לאירוח זוגי, הם מיקמו בלב בוסתן עצי הפרי וכרם ענבי הקברנה והמרלו שלהם, אל נוכח מימיה הרוגעים של בריכת השחייה הפרטית. לצידי השביל המוביל אל הסוויטות נשתלו פרחים בשלל צבעים ועשבי תבלין ארומאטיים, שניחוחם ממלא את החלל ומלהיב את החושים.

 

בסוויטות היכלות חללי OPEN SPACE גדולים ( 45 מ"ר ) מעוצבים בסגנון כפרי ביתי ונעים לעין. בכל סוויטה מיזוג אוויר, שעוני שבת, מיטה זוגית רחבה, פינת ישיבה סלונית נוחה, שני מסכי LCD עם חיבור USB ומכשיר DVD , מקלחון ראש גשם בחדר הרחצה, שירותים צמודים, פינת אוכל כפרית ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרוגל, פלטה ומיחם לשבת, פינת שתייה חמה וקומקום חשמלי.

 

בחצר רחבת הידיים, בין עצי הפרי בבוסתן פזורות פינות ישיבה ומימי הבריכה הקרירים מפתים לזנק אליהם להתרעננות. סוויטות היכלות בפורייה נווה עובד מיועד כאמור לזוגות ומשפחות דתיים, אולם גם המינוח צימרים לציבור הדתי וכן צימרים יוקרתיים לדתיים לא יצליחו להעביר את ההרגשה הטובה. את הדאגה והחום האנושי. את אלה צריך להרגיש רק כשמגיעים לחופשה במקום.

 

או אז אפשר לפגוש את שושי ויתרו האגדתיים שמארחים מכול הלב עם המון פינוקים, ארוחת בוקר עשירה וכשרה, עצה טובה והמלצות בבחירת אטרקציות, מסעדות כשרות ומסלולי טיולים באזור. ניפגש סוויטות היכלות אצל יתרו ושושי בפורייה נווה עובד.

 

ביישוב הפסטוראלי נמצאים בית כנסת ומקווה טהרה, מגרשי ספורט, צרכניה ועוד.