הרב גרוסמן והרב עובדיה יוסף
הרב גרוסמן והרב עובדיה יוסףלשכת הרב גרוסמן

במהלך שהותו של הרב עובדיה יוסף בבית החולים הדסה עין כרם, והחשש והדאגה לשלומו, יצא רבה של מגדל העמק, נשיא מוסדות 'מגדל אור' וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב יצחק דוד גרוסמן בקריאה נרגשת לאלפי תלמידיו.

ביום ראשון השבוע, במהלך כתיבת אותיות לספר תורה שיוכנס באחד מיישובי הצפון, הקדיש הרב גרוסמן דקות ארוכות על הצורך להתפלל בעת הזו: "שמועה קשה שמענו כי מרן, עמוד ישראל, הובהל לבית החולים בעיצומו של יום השבת קודש, כדין חולה שיש בו פיקוח נפש, והחובה להצילו ולהחיותו".

"יחד עם כל כלל ישראל המביט בדאגה אחר עיני העדה, עת רבן של ישראל שוכב מיוסר, התקווה העומדת בפנינו אחת: שה' ישלח לו רפואה שלימה במהרה בתוך שאר חולי ישראל. מרתק לראות ולשמוע שגם בבית החולים לא מניח רגע מרן הגר"ע יוסף את ספר הלימוד מתחת ידיו. האינפוזיה מחד והגמרא מאידך, זהו מרן הרב עובדיה יוסף האמיתי, שכל רגע ורגע מנוצל ללימוד התורה", אמר הרב גרוסמן בהתפעלות.

"רק בחנוכה האחרון זכיתי להיות במעונו", המשיך הרב גרוסמן לספר, "ובמשך דקות ארוכות תינה בפניי את צערו, צער עם התורה. החשש למצב הדת במדינה לקח ממנו את כל ישותו וכוחותיו. הוא אמר לי בכאב: 'אני נהיה ממש חולה מזה'.

"בנים אתם לאב אחד", סיים הרב גרוסמן את דבריו המעוררים, "אין כמו תפילה של בן על אביו. התפללו, שאו תפילה מעומק לבכם לא-ל רופא נאמן, שיחיש מזור וצרי לאוהבם של ישראל, שעם ישראל זקוק לו במיוחד בעת הזו, וימשיך להובילנו קוממיות אל משיח צדקנו, בבריאות הגוף כל הימים".