כצל'ה: בנט חייב להגיע ל-20 מנדטים

ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) קורא היום (שלישי) לחסידי חב"ד להציל את ארץ ישראל ולחזק את מפלגת "הבית היהודי".

"אנחנו נמצאים בסכנה של ממש במסירת שטחים יהודיים לידי נוכרים", אמר כצל'ה מעל חורבות שכונת האולפנה, "נתניהו נכנע לאובמה, ביצע הקפאת בנייה ביו"ש והרס את שכונת האולפנה. נתניהו חייב נבחרת חזקה שתשמור עליו".

"אם נפתלי בנט לא יגיע ל-20 מנדטים לפחות, לצערי הרב, ראש הממשלה נתניהו יעדיף לקחת את לבני, לפיד ואולי את יחימוביץ' - מאותן סיבות שהעדיף להשאיר בעבר את האיחוד הלאומי מחוץ לקואליציה". כצל'ה סבור כי קואליציה ללא בנט תאפשר לנתניהו לנהל משא ומתן מדיני עם אבו מאזן על שטחים בארץ ישראל ועל הקפאה נוספת.

כצל'ה זוקף לזכותו של זמביש (זאב חבר) את מאות יחידות הבנייה ביהודה ושומרון, "נתניהו אישר לאחרונה יחידות דיור אבל אנחנו עדין לא רואים את הבנייה בבית אל. וחלק מההבטחות שלו לרב זלמן מלמד הוא לא מקיים", האשים כצל'ה את נתניהו.

"אני קורא לחסידי חב"ד בישראל, אתם עם הכוח שלכם יכולים להשפיע, לעבור מבית לבית ולשכנע להצביע לנפתלי בנט. רק כך נשמור על ארץ ישראל".

על מפלגת "עוצמה לישראל" אומר כצל'ה כי סיכויים גדולים שהיא לא תעבור את אחוז החסימה וקולותיהם של אלפי בוחרים לא ישמע בכנסת הבאה. לדבריו, האיחוד הלאומי הציעה בעבר לחברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי את מקומות 8 ו-11 אך השניים לא האמינו שמדובר במקומות ריאליים - ואנחנו יודעים היום שהם כן מקומות ריאליים -  ולכן הם החליטו להקים מפלגה. צר לי שהם לא השתלבו ברשימה המאוחדת".

כצל'ה ציין כי הציבור הדתי מחפש היום "בית יהודי" שישמור על חינוך, מסורת וארץ ישראל ופחות "צעקות ומחאות" ברחובות ישראל.