מגרון
מגרוןצילום: פלאש 90

יו"ר המזכירות של היישוב מגרון, שוקי סט, משוכנע שאלמלא האירועים במגרון וגבעת האולפנה, הליכוד היה יכול להיות היום חזק יותר.

"מקרה מגרון הוכיח עד כמה צריכים מפלגת אידיאולוגית חזקה שתתן את הטון. לא מפלגה שהיא גלגל רזרבי, אלא מפלגת שנותנת את הטון. היום אנחנו שמחים לראות שאנשים שתמכו בנו במהלך המאבק, הצליחו להרים מפלגה מהרצפה לגבהים, אנחנו מקווים שזה יעצור את הפינויים הבאים בעמונה וגבעת אסף".

סט מיצר על כך שעד לרגע זה, הליכוד לא אימץ את דו"ח השופט לוי, "אני מאמין שמפלגת הבית היהודי שמרכיבה אנשים אמינים וישרים שלא מזגזגים תעשה את זה. בליכוד יש אנשים טובים, אבל אפילו את דו"ח לוי, עד היום לא היה להם את האומץ להעביר. אולי אם תהיה מימינו של  הליכוד מפלגה חזקה, הדברים יראו אחרת. אני גם מאמין שהליכוד והבית היהודי ישבו יחד בממשלה, כי יש כאן שותפות טבעית, זאת למרות כל ההצהרות שנאמרו לאחרונה אולי בעצת יועצי התקשורת", אומר סט לערוץ 7.

לדבריו לציבור נמאס כבר לראות מפלגה ימנית שחוששת כל הזמן מה יגידו בעולם ובתקשורת, "אנשים שמצביעים ליכוד, הם אנשים אידיאולוגיים שמאמינים בשלמות הארץ. הם לא מוכנים שמפלגה תהרוס יישובים בגלל חונטה שמאלנית. הבית היהודי הם אנשים אמינים, לא אופורטוניסטים הם ילכו עם אמונתם עד הסוף".