שעות לפני פתיחת הקלפיות פתח הליכוד במתקפה חסרת תקדים נגד מצביעי הציונות הדתית.



בקמפיין הערב ניסו בליכוד לקשור את רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, יגאל עמיר, למצביעי הבית היהודי. במקביל הציג הליכוד שוב את מועמדי הבית היהודי כאנשים חשוכים ומסוכנים, כפי שעשה בשבועות האחרונים.



בין היתר, הוזכר בקמפיין הרב אלי בן דהן כפוגע בציבור הנשים, הרב הלל הורביץ' המתנגד לכפות על חיילים דתיים שירת נשים באירועי הוואי בצה"ל, ומוטי יוגב שתמך בתנועות נוער נפרדות לבנים ובנות.



בבית היהודי דוחים את המתקפה הערב ומוסרים כי הליכוד פועל מתוך לחץ והיסטריה בניסיון אחרון "להפחיד" את הציבור הגדול התומך בנפתלי בנט.



"אף מועמד בבית היהודי לא רוצה לבטל את הוועדה למעמד האשה. להיפך: הרב אלי בן-דהאן רצה "להרחיב" את הסמכויות של הוועדה, על ידי איחוד עם הוועדה לזכויות הילד". עוד מוסיפים "אף מועמד בבית היהודי לא פעל להפרדה בבני עקיבא. מתוך 350 סניפים, רק 15 מופרדים על פי דרישות ההורים, וזה לגיטימי לגמרי".



בנוסף מציינים כי "אף מועמד בבית היהודי לא חושב שצריך למנוע מנשים להופיע בבית המשפט. פשוט שקר ואף מועמד בבית היהודי לא קרא לפוצץ שום דבר".



לאחר פרסום הכתבה בערוץ 7 הוסר הסרטון מערוץ היוטיוב של הליכוד ובתנועה הכחישו קשר לסרט, ״הסרטון אינו על דעתה או מטעמה של רשימת הליכוד ביתנו. ברגע שנודע לנו על הסרטון הוא הוסר מהרשת. אנו בודקים מי עומד מאחורי הסרטון״, נמסר מהליכוד.



הליכוד ביתנו נגד הציונות הדתיתיח"צ