כמו רבים מהשרים וחברי הכנסת, ההנהגה החרדית בחרה אף היא במהלך שעות הבוקר המוקדמות.

בין המקדימים היה מנהיג הפלג הליטאי הרב שטיינמן שמימש את זכותו הדמוקרטית כבר בשעה 8 בבוקר בקלפי הסמוכה לביתו בבני ברק כשהוא מתעקש לצעוד רגלית לקלפי.

גם מנהיג תנועת ש"ס הגיע בשעות הבוקר לקלפי הסמוכה לביתו בהר נוף בירושלים כשהוא מלווה בשלושת ראשי ש"ס, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס. בטרם הכניס את הפתק למעטפה, הראה הרב יוסף לנוכחים את הפתק 'שס'. לאחר ההצבעה בירך הרב יוסף את מצביעי המפלגה ואמר כי "מי שאוהב את התורה ואת הקב"ה יעלה הוא מעלה-מעלה.

גם האדמו"רים מגור, מוויז'ניץ, הרב ברלנד, רבי דוד אבוחצירא ועוד מימשו את הצבעתם במהלך שעות הבוקר. 

לצידם מימשה גם ההנהגה הפוליטית את זכותם הדמוקרטית. "אני מאמין שתהיה עלייה, כל עלייה תהיה הישג. צריך לזכור שיש שתי מפלגות שמתחרות בנו ולא יעברו את אחוז החסימה אבל נוגסות בנו קרוב לשני מנדטים", אמר דרעי לאחר ההצבעה.

אריה דרעי הגיע עם רעייתו להצביע. כשהכניס את המעטפה לקלפי, אמר: בפתק הזה אני מכניס את אלי ישי לכנסת. אריה דרעי אמר בסיום ההצבעה: "ישנן שתי מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה ונוגסות בנו".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הצביע ברמת תמיר, כשהוא מראה לנוכחים את הפתק ג'. בטרם הכניס למעטפה את הפתק אמר לנוכחים כי "היהדות החרדית יוצאת למבחן היסטורי".

ובתוך כך, בוועדת הבחירות המרכזית התקבלה טענה לפיה חברת ועדת קלפי בשכונה החרדית "בית וגן" בירושלים הופיעה בלבוש פרובוקטיבי שאינו הולם את רוח התושבים, וכי הדבר "מפריע לתקינות ההצבעה". ועדת הבחירות טיפלה בענין והחליפה אותה.