לא מקבלת את הנרפות. יחימוביץ'
לא מקבלת את הנרפות. יחימוביץ'פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', טוענת הלילה כי נתניהו יתקשה להקים את הממשלה הבאה.

"אעשה כל שביכולתי כדי לכנס את כל הכוחות שיהוו גוש נגדי לממשלה קיצונית, קפיטליסטית שמתאכזרת לאזרחיה, ואני מתכוונת לעשות כל שביכולתי לכנס כל כוח אפשרי כדי לייצר את ההזדמנות הזאת - ויש הזדמנות כזאת", אמרה בנאומה בבית ברל.

"יש סיכוי מאוד גבוה שמחר בבוקר נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה", העריכה יחימוביץ'. "שוחחתי הערב עם לפיד ובירכתי אותו על ההישג, שוחחתי גם עם לבני וגלאון גם עם הסיעות החרדיות. את פרטי השיחות אני כמובן לא אספר. צריך לחכות לתוצאות האמת. הן יכולות להיות מאוד משמעותיות".

"יש סיכוי להרכיב ממשלה שתתניע תהליך שלום וחברתית", הוסיפה יו"ר העבודה. "יש כוחות שיכולים לחבור יחד ולחסם את נתניהו ולהרכיב ממשלה כזאת. על עוד נתניהו ראש ממשלה שום דבר לא שיתנה. אותו קפיטליזם דורסני, דרוויניסטי, שדורס את כל אזרחי מדינת ישראל, שלא סופר בני אדם, שמפרק את החברה ומועך את מעמד הביניים בחוסר צדק בסכלות כלכלית , זורק את העניים לשולי החברה. האם אנחנו מוכנים לחיות בחברה כזאת?".

"עשינו יחד כברת דרך ארוכה. שיקמנו את המפלגה אבל בעיקר אידיאולוגית ודמוקרטית, הפכנו אותה להכי דמוקרטית במפה הפוליטית. חיברנו אלינו המוני צעירים שמוצאים בנו בית אידיאולוגי אמיתי, עמוק ומוסרי. יצרנו משהו מקסים ונפלא ואנחנו רק בתחילת הדרך. יש לנו דרך ארוכה לעשות. אני רוצה לומר משהו על התוצאות - בהתסייגות צריך לחכות לתוצאות האמת. תראו כמה עמוקה טביעת האצבע של המחאה, תראו את אי האמון המוחלט שנתניהו זכה לו".