קלפי פריימריז ליכוד
קלפי פריימריז ליכודצילום: פלאש 90

ד"ר אריה בכרך מתפקד למפלגת הליכוד שנים רבות ובראיון לערוץ 7 הוא דוחה בתוקף את הטענות לפיהן מתפקדי הליכוד בקרב מתיישבי יהודה ושומרון 'גונבים' קולות מהליכוד.

על פי הטענה שנשמעה, חלק לא מבוטל מתושבי יהודה ושומרון המתפקדים לליכוד, אינם מתכוונים כלל להצביע למפלגה וכל מטרתם היא להכניס את חברי הכנסת הימניים לראשות רשימת הליכוד לכנסת.

בכרך סיפר כי כבר במערכת הבחירות הקודמת עלו הטענות האלה, "פניתי אז ללימור לבנת ואמרתי לה כי מי שגנב את המפלגה אלו אנשי הליכוד בעצמם ולא מתפקדי הליכוד שלא מצביעים למפלגה".

"נתניהו ולבנת לא עשו את מה שהם צריכים לעשות, על פי מצע המפלגה שהם חתומים עליו", הטיח בכרך באנשי הליכוד וכדוגמא לכך הוא מזכיר כי הליכוד בראשות נתניהו מסר את מרכז חברון וביטל את הסעיף המחייב את הרשות הפלסטינית להסגיר את רוצחי היהודים לישראל - "סעיף שאפילו רבין לא הסכים לוותר עליו".

ד"ר בכרך, ששיכל את בנו בפיגוע בואדי קלט, ציין כי בבחירות אלו הוא לא הצביע לליכוד, "זו המפלגה שלי ואני הנאמן המקורי והאותנטי ביותר למצע הליכוד, אבל אם הם עושים מעשים כמו המלחמה שלהם בנפתלי בנט ובשאר חברי הבית היהודי שהם אחים שלי ממש, אז אני משתמש בינתיים במפלגה אחרת".

"אני לא מוותר על הליכוד זו המפלגה שלי ואלחם להחזיר את הליכוד לבעליה".

לסיום קרא בכרך לחברי הליכוד "תחזרו לעצמכם. אל תתלו סרחונכם באחרים. תאמצו את דו"ח לוי ותיראו כמה בעיות תיפתרנה מזה. על הליכוד להפסיק לדבר בסיסמאות של נסיגות והריסות בתים".