ביום ראשון בעוד שבועיים, ז' באדר 17.2, ימלאו שנתיים לטבח הקשה בבני משפחת פוגל באיתמר. את היום יציינו בישוב תושבי המקום והישיבה בה לימד הרב אודי פוגל הי"ד כשאליהם יחברו תומכים רבים מרחבי הארץ ואישי ציבור רבים.

לזאת מתכוונים בישיבה להוסיף ביום זה הנצחה נוספת לזכר בני המשפחה שנרצחו. מנכ"ל הישיבה, אריה גולדברגר, הודיע כי יש בכוונתו להמשיך לחזק את ההתיישבות בכלל ואת ההתיישבות באיתמר בפרט, ועל כן ביום השנה תונח אבן הפינה לפנימיות עבור תלמידי הישיבה הגבוהה שעד היום נאלצו להשתכן במגורים שאינם קבועים.

"חשוב לנו להדגיש בפני אויבינו כי איננו מתכוונים להפסיק את הבניה בעקבות הרצח, איננו מתכוונים להרכין ראש ואיננו מתכוונים לשכוח. בניית הפנימיות לזכר בני משפחת פוגל, מנציחה לא רק את בני המשפחה אלא את כל מי שהקריב נפשו למען ההתיישבות. בכך שאנו עומדים גאים ולא פונים אחור אנו הופכים את הקורבן הנורא לכזה שלכל הפחות יש לו משמעות. הפנימיות יהיו בית של קבע עבור בני הישיבה ולומדי התורה ובית עבור נשמותיהם של בני משפחת פוגל היקרים".  מציין גולדברגר

הרב בן ישי, אביה של רותי פוגל הי"ד, המגדל את ילדי משפחת פוגל ששרדו את הרצח, מוסיף ואומר: "אין ספק שמבחינת המשפחה כל הנחת אבן נוספת באה לכפר על החורבן הנורא. כל פעם שאנחנו מתבשרים על כך שמוסיפים בניין חיבור לעם ישראל תורה ואמונה, כל פעם שאנחנו שומעים על כך שאיתמר הפך לאתר עלייה לרגל וכי כל כך הרבה אנשים מכל הגוונים מרגישים מחוברים בעקבות מה שקרה, זה עבורנו גילוי של האור העצום שהיה בנשמות של יקירינו. וגילוי של האור העצום שיש בעם ישראל. אנחנו רואים חשיבות גדולה בנושא הזה ומאחלים הצלחה להמשך המפעל".