הרב אלי בן דהן ומוטי יוגב מהבית היהודי
הרב אלי בן דהן ומוטי יוגב מהבית היהודיפלאש 90

עשרות חברי הכנסת החדשים הגיעו היום (ראשון) למשכן הכנסת נרגשים ומלאי מרץ.

לאחר שסיימו את יום העיון, שיתפו חלק את תחושותיהם ברשתות החברתיות.

"מתפלל שהכסא הזה לא יהיה נוח מדי ואזכור שהוא רק אמצעי ולא מטרה", כתב ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) שהתיישב ליד ח"כ סטרוק באולם המליאה.

ח"כ דב ליפמן מ'יש עתיד', הצטלם ליד שמו בכנסת והוסיף ללא שם ומלכות, "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

משה פייגלין, שרגיל להיקרא ח"כ גם כשלא היה כזה, נתקל בסתיו שפיר ואמר לה "אני יודע לעשות מחאות הרבה יותר מגניבות משלכם! הייתם צריכים ללמוד ממני".

ח"כ שפיר, שמיהרה לספר על כך לכולם, הודתה כי סף ההתרגשות אצלה גבוה, "אני מתרגשת מאוד להתחיל לעבוד כאן". אליה הצטרף גם איציק שמולי חברה למפלגה, שהעדיף לבקר את דברי ראש הממשלה בבית הנשיא, "מקשיב לנאומו ולא מאמין, הוא קורא לאבו-מאזן לשוב לשולחן המו"מ, הוא רוצה להביא לשוויון בנטל ורוצה להוריד את יוקר המחיה. הלו מי היה פה ראש ממשלה בארבע השנים האחרונות?".

ח"כ אבי וורצמן התיישב במליאה ליד מוטי יוגב, "יאני בטוח שיהיו שיתופי פעולה רבים שלנו עם חברי כנסת מסיעות אחרות בחקיקה ובקידום יוזמות ונושאים חשובים בתחומים של חברה, רווחה, זהות יהודית, נגב גליל ועוד".

"מצפה לנו הרבה עבודה ואשתדל מאוד להיות שליח נאמן של עם ישראל בכל תפקיד", הוסיף יוגב.

"מבפנים זה נראה אחרת", הודתה ח"כ מירב מיכאלי ממפלגת העבודה והוסיפה, "מבפנים המליאה מרגישה אינטימית ועניינית; מקום שלגמרי אפשר לעבוד בו".

ח"כ איילת שקד סיפרה, "אני יושבת ליד חברי זבולון כלפא. הוא שואל אותי על הח"כים החדשים ואז מצביע על מרב מיכאלי ושואל מי זאת? איש מיוחד זבולון, אין כמוהו".

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

(צילום: פלאש 90)