חברת TGI פרסמה היום (שלישי) את נתוני החשיפה של המדיה החרדית והממצאים מפתיעים: 'המבשר' עקף את 'בקהילה' בסופי שבוע ו'קול ברמה' נסק משמעותית על פני 'רדיו קול חי'. הסקר מצביע בעיקר על שינויי המגמה בחצי השנה האחרונה.

ולנתונים: בקרב היומונים יתד נאמן מוביל על שני מתחריו בפער ניכר עם 41% (ובשל המהדורה החינמית בימי שלישי). המודיע עם 20.3% והמבשר הצעיר, למרות הגידול הנאה עם 12.9%.

בעיתוני סוף השבוע: משפחה עם 24.2% חשיפה, יתד נאמן עם 23.6%, המודיע שלישי עם 20%, המבשר עם 10.9%, שניהם רשמו עליה קלה. בקהילה לעומת זאת מאבד גובה באופן משמעותי, והוא צונח מ-12.2% ל-9.9% בלבד.

ערוצי הרדיו: קול ברמה נוסק מ-23.1% ל-27%, ואילו קול חי עם -20.5%.

מרדיו 'קול ברמה' נמסר בתגובה, "אנו מודים למאזינינו על המשך האמון בקול ברמה זו השנה שנייה ברציפות. תוך קצת פחות מארבע שנים הפכה קול ברמה לתחנה המובילה במגזר החרדי. זו תוצאה ישירה של עבודה עיתונאית מורכבת, הכוללת ראיונות בלעדיים, חשיפות ראשוניות ולוח שידורים פופולארי".