כולם אשמים. ישיבת הממשלה
כולם אשמים. ישיבת הממשלהפלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות ראשונה מצידו לפרשת האסיר ישראלי-אוסטרלי שהתאבד בכלא, בן זגייר - "האסיר X".
 
"בפתח הישיבה אני מבקש לומר שאני סומך לחלוטין על כוחות הביטחון של מדינת ישראל. הם פועלים במסירות ובמחויבות אין קץ להבטיח שנוכל לחיות בארץ הזו. אני גם סומך באופן מוחלט על רשויות החוק במדינת ישראל. כוחות הביטחון והמודיעין של ישראל פועלים תחת פיקוחן המלא של רשויות החוק שהן עצמאיות לחלוטין", אמר נתניהו בפתח הישיבה.
 
לדבריו, "בשילוב הזה של שמירה על הביטחון ושמירה על החוק נשמר גם חופש הביטוי, אבל חשיפת יתר של פעילות ביטחונית ופעילות מודיעינית יכולה לפגוע ולפעמים אף לפגוע קשות בביטחון המדינה, ולכן בכל דיון אין לזלזל באינטרס הביטחוני, ובמציאות שבה חיה מדינת ישראל זה חייב להיות אינטרס מרכזי".
 
נתניהו הדגיש, כי "אנו לא ככל שאר המדינות. אנחנו מדינה דמוקרטית למופת ושומרים על הזכויות של הנחקרים וזכויות הפרט לא פחות משום מדינה אחרת. אבל אנחנו גם יותר מאוימים, יותר מאותגרים ולכן אנחנו חייבים לדאוג לשמור על פעילות תקינה של זרועות הביטחון שלנו".
 
"ולכן אני מבקש מכולם, תנו לכוחות הביטחון להמשיך לעבוד בשקט כדי שנוכל להמשיך לחיות בביטחון ובשלווה במדינת ישראל", הוסיף ראש הממשלה.