תלפיות החדשה

מי שמסתובב בחודשים האחרונים בשכונת תלפיות בירושלים שם לב כי אזורי תעשייה נעלמים ובמקומם צצים להם בניינים חדשים המשנים לחלוטין את פני השכונה.

אחד הפרויקטים הגדולים שייך ל'תלפיות החדשה' וממש בימים אלו קורם עור וגידים ושלב הבנייה מתחיל.

מנהל השיווק של פרוייקט 'תלפיות החדשה', חיים בן עמי, מספר לערוץ 7 על המהפך שמתרחש בימים אלה באחת השכונות הוותיקות בירושלים, "ירושלים בשנים האחרונות הולכת ומתייקרת. אין קרקעות זמינות לבנייה ואין פרויקטים חדשים שמתאימים לאוכלוסיה הצעירה. הפרויקט 'תלפיות החדשה' הוא האחרון שמאפשר רכישת דירת מגורים בירושלים במחיר סביר".

עד היום הכרנו את תלפיות כאזור תעשייה ומוסכים, זה הולך להשתנות? "כל שכונת תלפיות הולכת להשתנות לפי התפיסה שלנו. כל התעשייה והמוסכים יעברו בשנים הקרובות לצפון ירושלים והשכונה תהפוך את פניה לשכונת מגורים איכותית. אין הצדקה שתעשייה תהיה במרכז ירושלים על שטח יקר".

"התכנון הוא להקים 8 בניינים שבתוכם 350 דירות עם סטנדרט מאוד גבוה ובמחיר שפוי", מספר בן עמי, "באמצע הפרויקט יהיה פארק מאוד גדול ושדרה של חנויות בסגנון ממילא".

לסיום אומר בן עמי, "לדעתי בסופו של דבר כל שכונת תלפיות תהפוך לשכונת מגורים ולמרכז העיר ירושלים. מעל 60% מהרוכשים שלנו הם מהציבור הדתי לאומי וציבורי איכותי בכלל שחשוב לו לגור בעיר היפה בעולם".