חוזר. הנגבי
חוזר. הנגביפלאש 90

ח"כ צחי הנגבי (ליכוד) סיפר הבוקר (ראשון) בראיון לגלי צה"ל, כי עדיין איננו יודע אם ימונה לשר בממשלה הבאה, "רק נתניהו יודע, אם אהיה שר ובאיזה תפקיד. אם לא אהיה שם, הייתי בכנסת הרבה מאוד שנים ואני מאושר לחזור לעשייה שם".

הנגבי ציין כי נתניהו צפוי להציג השבוע את הממשלה, אשר המבנה שלה כבר ברור, "הוא יעשה את זה מתוך הבנת המציאות. ראש הממשלה חי את המציאות".

הנגבי הוסיף, כי תוצאות הבחירות הכתיבו במידה רבה את מבנה הממשלה, "מהבחירות הללו אי אפשר היה לצאת ומלוא תאוותנו בידינו. יש לנגד עינינו שורה של אתגרים והממשלה תפעל לחדש את פעולתה לאחר שבמשך חודשים היתה במידה רבה במצב של המתנה במקום".

לדברי הנגבי, מבנה הממשלה מגלם הזדמנות מעניינת, "נוצרה הזדמנות שלא היתה כבר שנים רבות לממשלה אזרחית שתוכל לעסוק בנושאים אזרחיים, אנחנו האמנו שניתן להציע לחרדים להצטרף לממשלה עם סדר היום הזה אך זה לא הסתייע".

הנגבי העריך, כי העובדה שהחרדים אינם חלק מהממשלה לא תפגע בליכוד בבחירות הבאות, "אנחנו לא מקבלים קולות מחרדים, אנחנו ניבחר בבחירות הבאות אם הקהל שלנו יראה שאנחנו נוביל גם מהלכים בשטח האזרחי".

"בממשלות תמיד יש משברים וממשלות מחזיקות מעמד על פי ההסיטוריה פחות או יותר שלוש שנים. היתה טענה נגד הממשלה היוצאת שחלק גדול מזמנה הוקדש להישרדות, אני מקווה שהטענה הזו תרד מסדר היום", הוסיף הנגבי.

הנגבי הדגיש, כי הוא תומך במועמדותו של רובי ריבלין ליו"ר הכנסת, אך ציין כי מי שקובע את זהות יו"ר הכנסת הוא בדרך כלל ראש הממשלה.