צביקי סטרוק
צביקי סטרוקיוני קמפינסקי

הסתיימה מכירת היין מהיקב של צביקי סטרוק.

סטרוק, תושב המאחז אש קודש ובנה של ח"כ אורית סטרוק, נידון למאסר ממושך לאחר שערבים טענו כי היכה נער ערבי. בשל כך התגייסו בועד מתיישבי בנימין לעזרת רעייתו והחלו לפני שבועיים במבצע מכירת היין של צביקי.

"המלאי נגמר", ציינו השבוע בוועד בסיפוק, "תומכי ההתיישבות הראו כי בעת קריאה הם מתייצבים לעזור ולתמוך בתושבי המאחזים".

לפני כחצי שנה החל צביקי סטרוק, בנה של ח"כ אורית סטרוק, לרצות שנתיים וחצי בבית הכלא. בית המשפט הרשיע את סטרוק באלימות, לכאורה, כלפי נער ערבי לאחר שזה התלונן כנגדו. מאז נותרה רעייתו לבדה עם הילדים.

לפני חג הפסח החליטו בוועד מתיישבי בנימין לעזור לרעייתו של צביקי למכור את בקבוקי היין – פרי התוצרת החקלאית של בעלה.

מדובר במאות בקבוקים של יין איכותי מענבי אזור שילה הידועים בטעמם. למרות האיכות של היין רעייתו של צביקי לא יכולה לשווק אותו לבדה בערב חג הפסח, בעיקר נוכח העובדה שאת כל מטלות הבית, הפרנסה וגידול הילדים היא מבצעת בימים אלו ללא עזרת בעלה.

"צביקי נמצא בבית האסורים בעקבות עלילת דם של ערביי האזור שגם חיבלו בכרמו וניסו לפגוע בהתיישבות בבנימין", אמר השבוע מנכ"ל ועדי המתיישבים בשומרון ובבנימין, שגיא קייזלר וציין כי תמיכה בצביקי הינה חיזוק ההתיישבות והבהרה לכל המנסים להחליש את היישובים כי אנחנו כאן כדי להישאר. 

השבוע ציינו בוועד בסיפוק  כי היענות הציבור מרחיבה את הלב ומחזקת את רוחם של המתיישבים. "מבצע מכירת בקבוקי היין הסתיים וכולו בוצע בהתנדבות מלאה של פעילי הוועד", הוסיפו.