בנות דתיות. אילוסטרציה
בנות דתיות. אילוסטרציהאתר אגודת "בת עמי"

בימים אלה הוקם מועדון הטבות מיוחד למתנדבי השירות האזרחי-לאומי בחסות מנהלת השירות האזרחי-לאומי שיתופעל על ידי אתר "בא בטוב".

המועדון ישמש כמו מועדון "חבר" של החיילים ויעניק למתנדבים שלל הנחות והטבות על מגוון רחב של מוצרים ושירותים הפונים בעיקר לצעירים כגון: אתרי בילוי, מסעדות, מוצרי ספורט, מוצרי קמפינג, אירועי תרבות ומופעים, מוצרי אופנה ועוד. המבצעים המיוחדים אף ישלחו מידי יום לכתובות המייל של המתנדבים שירשמו למועדון.

היוזמה נעשתה כחלק ממהלך כולל שמוביל מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי, במטרה לשפר את תנאי המתנדבים ולהשוותם לתנאים אותם מקבלים החיילים העורפיים בצה"ל. כאמור, בתחום הממשלתי כבר יש מודעות והכרה לכך שהמתנדבים זכאים לתנאים דומים להם זוכים חיילים עורפיים. בהתאם לכך, בני ובנות שירות שסיימו את מסלול השירות הלאומי זכאים למענק שחרור, פיקדון אישי למטרות לימודים, רכישת דירה ונישואין וכן שירותי ייעוץ והכוונה. בכוונת המנהלת להרחיב מגמה זאת גם לבתי העסק הפרטיים. בהתאם לכך,  בעקבות פניותיו של ג'רבי הוסדרו הנחות למתנדבים בכניסות לאתרי רשות הטבע והגנים, בכניסות לאתרי עיר השעשועים (סופרלנד, לונה פארק תל אביב ועוד), הנחות בקניית משקפיים ועוד.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי: "מתנדבי השירות האזרחי-לאומי תורמים מזמנם למען החברה ומדינת ישראל זאת במגוון תחומים המשרתים את כלל הקהילה. מגיעות להם על כך את כל התודות וגם הטבות שונות. אנו פועלים רבות על מנת לשפר את תנאי המתנדבים ולהשוות אותם לתנאים ולהטבות שמקבלים חיילי צה"ל המשרתים בתפקידים עורפיים. אני מקווה כי המתנדבים ייהנו מהאתר וימצאו בו הטבות ומבצעים משתלמים ושימושיים".

במינהלת מציינים כי כיום, מתנדבים בשירות האזרחי–לאומי כ–16,000 בני ובנות שירות מכל רחבי הארץ ומכלל המגזרים, שותפים בו בנות ובנים, דתיים, חרדים וחילונים, ערבים ויהודים, נוער בסיכון ובעלי צרכים מיוחדים. הללו מתנדבים במגוון תחומים כגון: חינוך, בריאות, רווחה, איכות הסביבה, ביטחון פנים ועוד.