עם הגמרא
עם הגמראחזקי עזרא

כחלק מהסיורים והאטרקציות המוצעות במועצה האזורית שומרון בחג הפסח, בישיבה הגבוהה באיתמר מציעים מלבד מתנפחים, סיור בישוב וכיבוד קל גם אפשרות ללימוד דף יומי מסביב לשעון עם הרב אביחי רונצקי ורבנים נוספים.

לאלו המתכוונים ליהנות בחג הפסח משלל הפעילויות ופלאי הטבע שמציע השומרון, ניתנת אפשרות גם לשלב בטיול אתנחתא של לימוד דף יומי בחברותא מסביב לשעון, לאלו שלא הספיקו את הדף היומי באותו היום. 

בישיבה החליטו להציע לציבור ליהנות מלימוד תורה במשכן אהוד שנבנה לזכר בני משפחת פוגל והוא נחשב ליצירה ארכיטקטונית יוצאת דופן, ומקום מרהיב וייחודי ללומדי התורה, זאת בנוכחות אחד הרבנים החשובים בציבור הדתי לאומי הרב אביחי רונצקי ראש הישיבה הגבוהה באיתמר ורבנים נוספים.

אריה גולדברגר, מנכ"ל הישיבה הגבוהה באיתמר ויוזם הרעיון ציין כי "מדובר בצורך שעלה מן השטח, באופן טבעי הרבה מהמטיילים המגיעים לאיתמר בחגים משתייכים לציבור הדתי לאומי, ושמענו רבות על הרצון לא רק לראות את משכן אהוד אלא לחוות את לימוד התורה בתוכו. מלבד זאת למשפחות שמטיילות הרבה פעמים אין מקום מסודר להתפלל בו במניין והישיבה התגייסה לסייע בעניין ותקיים תפילות מסביב לשעון לטובת המטיילים".

מהישיבה נמסר שכל האטרקציות במקום הן ללא תשלום לטובת עם ישראל והמטיילים הרבים, עוד נמסר כי הם מצפים לאלפי מטיילים כפי שהיה בחגים האחרונים. אז הגיע מספר המטיילים בחג הסוכות ל 5,000 באיתמר בלבד.

הפעילויות יתקיימו בתאריכים רביעי וחמישי- בשעות: 8:00 עד 17:00. לפרטים: 02-9978114